Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka nákupního oddělení

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • práce pro nákupní oddělení – objednávání a poptávání vybraného kancelářského sortimentu
  • administrativní činnost spojená s nákupem – zadávání zboží do systému, likvidace faktur
  • zpracovávání výběrových řízení – tzn. vyhledávání a naceňování položek, hledání nejvhodnějších produktů
  • komunikace s dodavateli, příprava a kontrola smluv


Zajímavá práce v oblasti kancelářských potřeb!
Právě hledáme šikovného a schopného člověka na pozici ASISTENTKA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ pro firmu PAS, s.r.o., která patří mezi deset největších velkoobchodů v oblasti školních, papírenských a kancelářských potřeb v České republice.
Hledáte stabilní a dlouhodobou práci?
Baví vás práce v kanceláři – u PC a telefonu?
Jste člověk, který je schopen dělat různorodou práci a více věcí najednou?
Jste ochotná i aktivně zpracovávat výběrová řízení na kancelářské potřeby?
Pak hledáme možná právě Vás!

Požadujeme

  • znalost kancelářského sortimentu výhodou!
  • znalosti na úrovni SŠ
  • samostatnost, komunikativnost a pečlivost
  • větší než uživatelskou znalost PC a Microsoft Office (práce s programy Word, Excel, Outlook, aktivní vyhledávání na internetu)
  • předchozí zkušenosti v nákupním nebo prodejním týmu výhodou

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
HR asistent/ka part time, 130 - 150 Kč/hod.
Ref. č.: 13-19-229081. Máte zájem o praxi v HR v mezinárodní firmě? Přihlaste se k nám na inzerát!!<br/> <br/>Významná mezinárodní telekomunikační společnost hledá do svého týmu šikovného kandidáta na pozici HR asistentky<br/> <b ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Zkrácený úvazek
dnes
HR ASSISTANT with German
Ref. č.: 20-28-228981. Fluent in ENGLISH and GERMAN? Good at MS EXCEL? Desire to work in an INTERNATIONAL environment?<br/>Then we are looking for YOU !!!<br/> <br/>Apply NOW!<br/> <br/>Your main responsibilities will be:<br/> <ul ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
ASSISTANT CUSTOMER SUPPORT with French
Ref. č.: 20-28-228948. !!! Fluent ENGLISH and FRENCH! CUSTOMER / CLIENT - ORIENTED !!!<br/>We are currently giving a great chance to fresh graduates as well as to candidates with previous work experience!<br/> <br/>You will be pro ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno