Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo ASISTENTKA OBCHODNÍHO MANAŽERA, ref.č. L-134

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno město
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta společnost patřící mezi špičku v oblasti dodavatelů vodohospodářských technologií hledáme kandidáta/kan­didátku na pozici

ASISTENTKA OBCHODNÍHO MANAŽERA

Máte ráda administrativní činnost spojenou převážně s telefonickou a e-mailovou komunikací s interním obchodním oddělením, dodavateli a klienty společnosti a dokážete se naučit orientovat v technické dokumentaci? Zvládnete každodenní komunikaci v AJ? Pak je tato nabídka určena právě pro Vás.

Co u Vás oceníme?

- technické myšlení, obchodní myšlení, samostatnost, zdravou asertivitu, příjemné chování, AJ na komunikativní úrovni

- zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Stěžejní náplní práce bude:

- podpora a zprostředkování komunikace mezi zákazníky a obchodníky společnosti

- zajištění nejlepších možných služeb zákazníkům a maximální využití obchodních příležitostí

- plánování a organizování práce za účelem efektivního využití pracovní doby v kanceláři

Mezi Vaše úkoly bude patřit:

Podpora a účast při specifikaci požadavků zákazníka – aktivní telefonická komunikace se zákazníkem, vyplňování kontaktního formuláře

Analýza – důkladná analýza podkladů zaslaných zákazníky; monitoring a zajišťování podkladů v papírové formě, nebo na webu o konkurenčních společnostech; přímé kontaktování zákazníků pro zjištění potřebných informací; zasílání vyplněných dotazníků pro zpracování do mateřské společnosti, nebo dalším dodavatelům; zasílání relevantních informací zákazníkům a obchodníkům

Komunikace s obchodníky pro odsouhlasení dalšího postupu na daných zakázkách

Tvorba nabídek a příjem objednávek – tvorba nových položek v případě nových produktů v interním systému, tvorba nabídek v tomto systému, evidence informací o zakázce, zasílání nabídek zákazníkům, zasílání technických listů a podkladů, ukládání dokumentů do příslušné složky na server, při objednávce veškerou dokumentaci uložit do příslušné složky na serveru

Pracoviště: Brno
Nástup: ihned

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme se těšit na Vaše reakce.

Nabízíme

  • zajímavé finanční ohodnocení v souladu s Vašimi zkušenostmi
    • zázemí mezinárodní společnosti

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
týden
Order Administrator with French
Ref. č.: 16-28-211156. <ul> <li> single point of contact for and interacts with EMEA Partners and Sales teams</li> <li> provide information and support in response to inquiries about orders, products and procedures</li> <li> deli ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno