Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo ASISTENTKA OBCHODNÍHO MANAŽERA, ref.č. L-134

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno - město
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta společnost patřící mezi špičku v oblasti dodavatelů vodohospodářských technologií hledáme kandidáta/kan­didátku na pozici

ASISTENTKA OBCHODNÍHO MANAŽERA

Máte ráda administrativní činnost spojenou převážně s telefonickou a e-mailovou komunikací s interním obchodním oddělením, dodavateli a klienty společnosti a dokážete se naučit orientovat v technické dokumentaci? Zvládnete každodenní komunikaci v AJ? Pak je tato nabídka určena právě pro Vás.

Co u Vás oceníme?

- technické myšlení, obchodní myšlení, samostatnost, zdravou asertivitu, příjemné chování, AJ na komunikativní úrovni

- zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Stěžejní náplní práce bude:

- podpora a zprostředkování komunikace mezi zákazníky a obchodníky společnosti

- zajištění nejlepších možných služeb zákazníkům a maximální využití obchodních příležitostí

- plánování a organizování práce za účelem efektivního využití pracovní doby v kanceláři

Mezi Vaše úkoly bude patřit:

Podpora a účast při specifikaci požadavků zákazníka – aktivní telefonická komunikace se zákazníkem, vyplňování kontaktního formuláře

Analýza – důkladná analýza podkladů zaslaných zákazníky; monitoring a zajišťování podkladů v papírové formě, nebo na webu o konkurenčních společnostech; přímé kontaktování zákazníků pro zjištění potřebných informací; zasílání vyplněných dotazníků pro zpracování do mateřské společnosti, nebo dalším dodavatelům; zasílání relevantních informací zákazníkům a obchodníkům

Komunikace s obchodníky pro odsouhlasení dalšího postupu na daných zakázkách

Tvorba nabídek a příjem objednávek – tvorba nových položek v případě nových produktů v interním systému, tvorba nabídek v tomto systému, evidence informací o zakázce, zasílání nabídek zákazníkům, zasílání technických listů a podkladů, ukládání dokumentů do příslušné složky na server, při objednávce veškerou dokumentaci uložit do příslušné složky na serveru

Pracoviště: Brno
Nástup: ihned

V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme se těšit na Vaše reakce.

Nabízíme

  • zajímavé finanční ohodnocení v souladu s Vašimi zkušenostmi
    • zázemí mezinárodní společnosti

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA EXPORTU, ref. č. IV 249
Pro našeho klienta, významnou výrobní a obchodní společnost, se zaměřením na sanitu a koupelnové doplňky hledáme do exportního týmu výkonnou a samostatnou pracovnici: Náplň práce: - denní komunikace se zahraničními partnery - řeš ...
APROFES,s.r.o. Brno Plný úvazek
včera
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno