Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (BRNO)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Společnost Hortim-International, s.r.o. je na trhu jedna z největších importérů ovoce a zeleniny, která působí na českém a slovenském trhu od roku 1993 a řadí se mezi společnosti s velkým obchodním významem. Hortim-International, s.r.o. je obchodní společnost, která je součástí mezinárodního koncernu Total Produce a zákazníky jsou převážně řetězce a velkoobchodní zákazníci po celé České a Slovenské republice. V současné době rozšiřuje tým a hledá vhodné kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (BRNO)

  • Administrativní podpora obchodního oddělení
  • Správa dat v interním systému
  • Zpracování reportů
  • Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace)
  • Komunikace s dodavateli, obchodním týmem, provozem, dopravou

Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání
  • Komunikativní znalost AJ, další jazyk výhodou
  • Znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Rozhodnost, pečlivost, analytické myšlení
  • Vysoká odolnost vůči stresu, časová flexibilita
  • Zkušenosti z obchodu výhodou
  • Životopisy zasílat na adresu poslat email

Nabízíme

  • HPP na dobu neurčitou
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Moderní pracovní prostředí
  • Možnost dalšího profesního růstu
  • Místo výkonu: Brno

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent/ka back office
Ref. č.: 16-12-228164. <ul> <li> back office podpora prodeje technického produktu</li> <li> komunikace se zákazníky a řešení jejích objednávek</li> <li> spolupráce s KAM na přípravě a logistice zakázek</li> <li> komunikace se zahr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
týden
ASISTENTKA - výrobní společnost
Ref. č.: 16-12-226559. <ul> <li> Administrativní podpora chodu společnosti</li> <li> Příprava podkladů k fakturaci</li> <li> Všestranná organizace</li> <li> Komunikace s úřady a dalšími institucemi</li> <li> Evidence a správa fir ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno - město Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno