Volné pracovní místo  Asistent/ka obchodního oddělení

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Popis pracovní nabídky

Asistent/ka obchodního oddělení

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti specializovaného velkoobchodu s komponenty pro počítačové a telekomunikační sítě, hledáme vhodné uchazeče na výše uvedenou pozici.

Náplň práce:
  • vyžaduje dobrou znalost prodejního sortimentu (znalost prodejního sortimentu je podpořena kompletním zaškolením)
  • je zaměřena na zpracování a vyřízení obchodních objednávek a vypracování následných nabídek optimalizovaných na požadavky zákazníků, kteří nás kontaktují telefonicky, písemně i osobně
  • péče a kompletní vedení agendy obchodního styku, aktivní spolupráce se svěřenou skupinou klientů, znalost jejich potřeb v návaznosti na rozvoj vzájemné obchodní spolupráce
  • úzká spolupráce s Account a Product Managery
  • organizační podpora při pořádání odborných školení (oslovení klientů v rámci svěřené skupiny klientů, drobná organizační pomoc při realizaci školení)
  • účast a organizační podpora prezentace společnosti v rámci veletrhů, výstav a obchodních aktivit pro klienty

Požadujeme

  • SŠ ekonomického, obchodního či elektrotechnického zaměření, ukončená obchodní a komunikační školení výhodou
  • praxi na obdobné pozici minimálně 1 rok
  • komunikativní znalost AJ
  • znalost práce s e-shopem
  • práce s PC na uživatelské úrovni (MS Word, Excel, PowerPoint, výhodou je znalost práce s aplikacemi Lotus Notes a NORIS)
  • komunikační schopnosti, samostatnost

Nabízíme

  • práci v mladém kolektivu pod vedením zkušených vedoucích
  • práci s moderními technologiemi
  • příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
  • pružnou pracovní dobu od 8.00 do 17.00 hod. s odchylkou 1.hodiny
  • 4 týdny dovolené plus 1 týden osobního volna navíc dle Vaší potřeby
  • platové podmínky jsou závislé na Vašich dosavadních zkušenostech a dovednostech

Lokalita: Brno-Slatin
Termín nástupu: dle dohody – možno i ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět