Volné pracovní místo  Asistent/ka obchodního oddělení

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Dallmayr vznikla před více než 300 lety a do současné doby je jednou z nejpopulárnějších a nejstabilnějších evropských značek kávy.

V Dallmayr máme přes 3000 kolegů po celém světě, v pěti německých výrobnách ročně upražíme 50 000 tun prémiové kávy a divize Dallmayr Vending & Office je kromě Čech a Moravy činná v téměř 20 zemích Evropy a stále stabilně roste tak, aby si udržela kvalitu, kterou je proslulá.

V české republice se nám za 20 let podařilo získat respekt a být lídrem v inovacích na trhu právě proto, že naší hlavní prioritou vždy byla kvalita.

Velmi dobře si uvědomujeme, že takového úspěchu bychom nikdy nedosáhli bez těch nejlepších spolupracovníků, kolegů, na kterých stojí každodenní péče o zákazníky, stroje, naší kávu i administrativu.

Popis pracovní nabídky

  • organizační zajištění akcí týmu baristů (HoReCa školení pro klienty, veletrhy, akce pro veřejnost)
  • aktivní účast při realizaci těchto akcí, zápisy a zpětné vazby z těchto akcí
  • příprava obchodních smluv a marketingových podkladů i materiálů (ve spolupráci s obchodníky i externími dodavateli)
  • příležitostné tlumočení a překládání v případě jazykové vybavenosti
  • správa interního systému (CRM)
  • skladové hospodářství, práce s pokladnou, administrativní podpora HoReCa týmu
  • vedení diáře obchodního ředitele, kontakt se zákazníky, dodavateli a jinými obchodními partnery
  • příprava nabídek, podkladů i reportů pro obchodní tým i jednatele společnosti
  • příprava obchodních smluv, instalačních protokolů a dalších podkladů pro instalaci u klientů
  • administrativní podpora a zastupování v rámci týmu asistentek prodejního týmu

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání (maturita)
  • praxe na obdobné pozici (podpora týmu nebo koordinace akcí)
  • velmi dobrou schopnost komunikovat, organizovat a systematicky pracovat
  • schopnost jednání s klientem v AJ výhodou (ideálně na úrovni B2)
  • chuť a ochota se učit, přirozená zvídavost a proaktivní přístup
  • odolnost vůči tlaku a stresu, emoční zralost
  • flexibilita a schopnost se přizpůsobit změnám nebo být iniciátorem, je-li to třeba

Nabízíme

  • zázemí mezinárodní společnosti, rychle rostoucí a úspěšná firma s dlouholetou tradicí, lokální management
  • zajímavou, různorodou a samostatnou práci, možnost dalšího profesního růstu
  • moderní technické prostředky
  • motivační finanční ohodnocení, přítelské prostředí

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

nástup ihned nebo dle dohody

Prosím, přiložte vždy svůj strukturovaný životopis.

V případě se Vám neozveme do 3 týdnů, tak jsme zřejmě dali přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovovali našim požadavkům a představám. Děkujeme za pochopení.
 Zpět