Volné pracovní místo Asistent/ka obchodního oddělení

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • podpora obchodního týmu
  • spolupráce s účetním oddělením
  • obchodní administrativa spojená s chodem oddělení
  • kompletní zpracování obchodních případů
  • exportní agenda (emailová a telefonická komunikace se zákazníky – řetězce) i v AJ
  • komunikace a úzká spolupráce s obchodními manažery společnosti
  • příprava prezentací a podkladů pro obchodní oddělení
  • administrátorské činnosti
  • tvorba, aktualizace a zadávání ceníků do interního systému

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • časovou flexibilitu dle potřeb obchodního oddělení (nutnost dořešení úkolů)
  • znalost práce na PC, MS Office
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • aktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • samostatnost, zodpovědnost
  • přirozenou pečlivost a pro zákaznický přístup
  • řidičský průkaz skupiny B
  • praxe na obdobné pozici v obchodním oddělení výhodou

Nabízíme

  • zajímavou práci v přátelském kolektivu
  • motivující finanční ohodnocení
  • mobilní telefon
  • pracovní smlouva na HPP

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým zahraniční dynamicky se rozvíjející společnost MOKATE Czech s.r.o. – jeden z největších dovozců a dodavatelů potravin do široké sítě obchodních řetězců v ČR, SR (Globus, Tesco, Billa, Kaufland, Makro, Metro, Albert, Penny, …).

Místo práce: Praha

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 25. 9. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
týden
Referent Odboru správy majetku, investic a ŽP (pří...
Zejména: •zajištění podkladů pro vypsání výběrových řízení na dodavatele dodávek, služeb a stavebních prací dle platných zákonů, předpisů a organizační směrnice města ...
Město Jesenice Budějovická 303, 252 42 Jesenice Plný úvazek
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno