Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE (18.000 - 22.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti s koordinací přepravy? Umíte jednat s dodavateli, rychle řešit neočekávané situace a jste flexibilní? Pak je tato nabídka práce přímo pro Vás!



Společnost působící v oblasti zpracovávání nebezpečných látek obsazuje pozici:



ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE * Koordinace přepravy materiálu
  • Komunikace s klienty, dodavateli, řešení problémů
  • Zadávání dat do vnitropodnikového systému
  • Kontrola dodržování termínů a časů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ ekonomického nebo logistického směru
  • Praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • Angličtinu - základy
  • Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost
  • Výborné vyjednávácí a organizační schopnosti
  • Schopnost se rychle naučit novým věcem

Nabízíme

  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Zaměstnání na HPP
  • Firemní akce a školení
  • Zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Příspěvek na stravování
  • Pružnou pracovní dobu
  • Místo výkonu práce: Ostrava

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět