Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE (18.000 - 22.000,- Kč)
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Máte zkušenosti s koordinací přepravy? Umíte jednat s dodavateli, rychle řešit neočekávané situace a jste flexibilní? Pak je tato nabídka práce přímo pro Vás!Společnost působící v oblasti zpracovávání nebezpečných látek obsazuje pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE * Koordinace přepravy materiálu
- Komunikace s klienty, dodavateli, řešení problémů
- Zadávání dat do vnitropodnikového systému
- Kontrola dodržování termínů a časů
Požadujeme
- SŠ/VŠ ekonomického nebo logistického směru
- Praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky
- Angličtinu - základy
- Zodpovědnost, flexibilitu, samostatnost
- Výborné vyjednávácí a organizační schopnosti
- Schopnost se rychle naučit novým věcem
Nabízíme
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Zaměstnání na HPP
- Firemní akce a školení
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Příspěvek na stravování
- Pružnou pracovní dobu
- Místo výkonu práce: Ostrava
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.