Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Popůvky u Brna
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, českého velkoobchodního dodavatele kancelářské techniky, který na trhu působí již více než 20 let, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního ředitele.
Náplň práce:

  • Podpora obchodního ředitele a jeho pracovních aktivit
  • Příprava podkladů pro reporting, analýzy, hodnocení
  • Převzetí řady aktivit obchodního ředitele (přípravy podkladů, plánování, objednávek, zaštítění vybraných nákupních procesů a spolupráce na marketingových aktivitách, přípravná fáze obchodních aktivit aj.)
  • Matematicko-analytická činnost, příprava analýz, kalkulací apod.
  • Rychlé zorientování ve stávajících procesech a zapojení do běžných činností
  • Práce s podnikovým informačním systémem (Altus Vario)
  • Přímá komunikace s klienty, dodavateli a servisním oddělením

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání, VŠ velkou výhodou
  • Praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Pokročilou znalost práce s PC, zejména MS Excel na vysoké uživatelské úrovni (včetně pokročilých funkcí – bude testováno u výběrového řízení), běžná znalost MS Word
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost práce pod tlakem, obchodní dovednosti, schopnost pracovat s čísly
  • Flexibilitu a schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Alespoň základní znalost německého jazyka
  • Aktivní znalost a zkušenosti s podnikovým informačním systémem (Altus Vario, Money, Helios, Pohoda, SAP apod.)
  • Pečlivost, zodpovědnost, schopnost vždy dotahovat věci do konce, velice organizovaný a samostatný přístup, analytické myšlení, systematičnost
  • Loajalitu k zaměstnavateli, dlouhodobou spolupráci, trestní bezúhonnost

Nabízíme

  • Stálé zaměstnání v české, stabilní společnosti s možností kariérního růstu v rámci obchodního oddělení
  • Různorodou práci s možností spolupráce s odděleními napříč celou společností
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí s různorodým a přátelským kolektivem
  • Firemní benefity (Výkonnostní bonusy, 13. plat dle výsledků společnosti, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, Školení)
  • Nástup dohodou
  • Pracoviště – Popůvky u Brna

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete mi svůj životopis pomocí volby „odpovědět“.

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Office manager (Great opportunity with Deutsche Telekom)
Ref. č.: 16-28-220965. <ul> <li> Reception of Invoices, paper sorting and preparation for further processing</li> <li> Archiving / scanning of received and sent mails, e-mails, invoices and other documentations</li> <li> Ensuring ...
Grafton Recruitment s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno