Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BOZP A PO v rozsahu 20 hodin týdne - jen pro OZP osoby!

aktivní
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.

Personální agentura OPTIMA RECRUITMENT EUROPE díky svým znalostem, kvalifikaci a profesním zdrojům spojuje vysoký standard a konkurenceschopnou cenu. Máme zastoupení v několika evropských zemích a více než 20 let zkušeností v personalistice.

Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.

V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty – technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.

V rámci EU se specializujeme zejména na zdravotnický personál, především lékaře-specialisty všech úrovní a dentisty.

V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance – zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance a zdravotnictví.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta – úspěšnou a renomovanou společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí, hledáme vhodného kandidáta/ku pro pozici ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BOZP A PO v rozsahu 20 hodin týdne (možno domluvit individuálně).

Pozice je určena výhradně pro lidi se zdravotním postižením (takovým aby byli schopni vykonávat popsanou náplň práce a splňovali požadavky viz. níže) A SOUČASNĚ aby zaměstnavatel mohl čerpat kompenzace od Úřadu práce.

Zaměstnavatel sídlí na Praze 9, kancelář je v patře, kde se vchází po 12 schodech. Je potřeba, aby vhodný kandidát byl schopen se pohybovat v rámci kancelaře (možno i s berlemi).
Od příštího roku bude sídlit v Satalicích.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání s maturitou – výhodou,
  • praxe na obdobné pozici v administrativě výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • flexibilita, pečlivost, samostatnost
  • praxe práce s informačním systémem – výhodou
  • dobré zkušenosti v práci s počítačem (MS Excel, MS Word, Outlook atd…)
  • nástup ihned nebo dohodou

Nabízíme

  • Odměna s dynamickým růstem dle dosahovaných výsledků
  • Možnost karierního a profesního růstu v rámci společnosti 
  • profesionální pracovní prostředí

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
TRAVEL AND EXPENSES ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-12-227444. Do you like to work in Excel and want to learn more from administration? Do you want to work in an international environment and use English daily?<br/> <br/>An international company operating in medical tec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-227451. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno