Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BOZP A PO v rozsahu 20 hodin týdne - jen pro OZP osoby!

aktivní
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.

Personální agentura OPTIMA RECRUITMENT EUROPE díky svým znalostem, kvalifikaci a profesním zdrojům spojuje vysoký standard a konkurenceschopnou cenu. Máme zastoupení v několika evropských zemích a více než 20 let zkušeností v personalistice.

Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.

V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty – technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.

V rámci EU se specializujeme zejména na zdravotnický personál, především lékaře-specialisty všech úrovní a dentisty.

V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance – zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance a zdravotnictví.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta – úspěšnou a renomovanou společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí, hledáme vhodného kandidáta/ku pro pozici ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BOZP A PO v rozsahu 20 hodin týdne (možno domluvit individuálně).

Pozice je určena výhradně pro lidi se zdravotním postižením (takovým aby byli schopni vykonávat popsanou náplň práce a splňovali požadavky viz. níže) A SOUČASNĚ aby zaměstnavatel mohl čerpat kompenzace od Úřadu práce.

Zaměstnavatel sídlí na Praze 9, kancelář je v patře, kde se vchází po 12 schodech. Je potřeba, aby vhodný kandidát byl schopen se pohybovat v rámci kancelaře (možno i s berlemi).
Od příštího roku bude sídlit v Satalicích.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání s maturitou – výhodou,
  • praxe na obdobné pozici v administrativě výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti
  • flexibilita, pečlivost, samostatnost
  • praxe práce s informačním systémem – výhodou
  • dobré zkušenosti v práci s počítačem (MS Excel, MS Word, Outlook atd…)
  • nástup ihned nebo dohodou

Nabízíme

  • Odměna s dynamickým růstem dle dosahovaných výsledků
  • Možnost karierního a profesního růstu v rámci společnosti 
  • profesionální pracovní prostředí

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232053. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVE / BACK OFFICE SPECIALIST
Ref. č.: 20-28-232052. Fluent ENGLISH? Interested in ADMINISTRATION? Do you want to work for an international company?<br/> <br/>Don´t hesitate and apply NOW<br/> <br/>Your main responsibilities will be:<br/> <ul> <li> Creation an ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232044. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno