Volné pracovní místo Asistentka představenstva akciové společnosti
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Naše společnost, DEKRA kvalifikace a poradenství s.r.o, je personálně poradenskou společností mezinárodního charakteru, s mateřskou společností v německém Stuttgartu. Nabízíme nejen klasické "HR služby" (typu recruitment, executive search, etc.), ale také služby nadstavbové, služby typu "Try and Hire", dočasné přidělení zaměstnanců apod.Popis pracovní nabídky
Pro akciovou společnost, která působí v oblasti výroby hledáme vhodnou kandidátku na pozici:Asistentka představenstva
Místo práce: Brno
Náplň práce:
A)
Práce nad rámec čistě organizační a koordinační činnosti asistentky: projektové a podpůrné úkoly v rámci celé společnosti,
B)
Asistence a podpora ve všech relevantních oblastech, zejména:
- Management sekretariátu /office management
- Plánování a organizace schůzek
- Evidence dokumentů, práce s poštou
- Komunikace se zahraničními pobočkami
- Komunikace a kooperace s ostatními úseky
- Podíl na zpracování pravidelných měsíčních či týdenních reportingů
Požadujeme
ožadované vzdělánístředoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Znalosti
Jazykové znalosti:
Angličtina - aktivní
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady, další požadavky
Praxe na obdobné pozici min. 2 roky ve společnosti nad 50 zaměstnanců.
- Angličtina komunikativně
- VŠ/SŠ vzdělání
- Kancelářské aplikace, MS Windows (PowerPoint, Excel, Word, Outlook)
- Vynikající organizační schopnosti
- Pečlivost a samostatnost
- Loajalita, flexibilita
- Pro - aktivní přístup k zadaným úkolům, předvídavost
- Komunikační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
- Akční, energická a nadšená osobnost
Nabízíme
- Přátelský pracovní kolektiv
- Stabilní pracovní zázemí
- Zajímavá a různorodá pracovní činnost
- Možnost růstu