Volné pracovní místo Asistentka - recepční

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • zajištění provozu recepce včetně administrativy
  • vykonávání asistenčních prací dle požadavků
  • evidence pošty a její zpracování
  • komunikace s návštěvami, telefonická, emailová komunikace
  • jednání a styk s orgány státní správy (ohlášení, zábor komunikací pro montáž)
  • příprava podkladů pro účetní

Požadujeme

  • min. vzdělán SŠ
  • zodpovědný a samostatný přístup k pracovním úkolům
  • příjemné vystupování a vzhled
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • spolehlivost a vstřícnost
  • ochotu učit se novým věcem
  • dobrá znalost práce na PC (world, excel …), práce s internetem 
  • znalost AJ

Nabízíme

  • typ pracovní smlouvy HPP
  • jistotu stabilní firmy
  • perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí a kolektivu 
  • možnost osobní seberealizace

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost vyrábějící světelnou reklamu se sídlem v Praze 10.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Červenec / srpen 2016

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 26.6.2016 Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Specialista inkasa pohledávek
- komunikace s klienty - aktivní komunikace s dlužníky - hlavní činnost (komunikace skrze telefony, sms, maily, žádné osobní setkávání) - vyjednávání: dohody o platbách, splátkov ...
DB INKASO cz s.r.o. Formanská, 149 00 Praha 4 - Újezd Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno