Volné pracovní místo  Asistent/ka ředitele – práce v Olomouci!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Perspektivní společnost v Olomouckém kraji hledá akční a komunikativní asistentku/asistenta ředitele s výbornou znalostí angličtiny a organizačními schopnostmi! Nabízíme práci v moderním prostředí a řadu velice zajímavých firemních benefitů! Čtěte více a zašlete svůj životopis!

Náplň práce:

  • asistent/ka má na starosti veškeré organizační záležitosti, jako jsou porady, obchodní jednání, služební cesty nebo také firemní večírky a jiné akce
  • vítá příchozí návštěvy a hostí je kávou, případně jiným občerstvením
  • zajišťuje zakoupení kancelářských potřeb
  • vede také evidenci služebních vozů a kontroluje příslušné doklady
  • vyřizuje korespondenci a komunikuje s ostatními kolegy z různých oddělení

Požadujeme

  • určitě SŠ vzdělání, ekonomický obor nebo základní znalost účetnictví je výhodou
  • důležitá je znalost angličtiny na pokročilé úrovni
  • vlastnosti jako příjemné vystupování, aktivní přístup, diskrétnost a spolehlivost jsou velkou výhodou

Nabízíme

  • práci na HPP, která má budoucnost
  • moderní a velice přátelské prostředí zahraniční výrobní společnosti
  • zajímavé mzdové ohodnocení
  • příspěvky na jazykové kurzy
  • stravování přímo v areálu společnosti
  • velké množství firemních benefitů
  • práci v Olomouci
  • nástup možný ihned!
 Zpět