Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-venkov
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-venkov

Volné pracovní místo ASISTENTKA ŘEDITELE (25 – 32.000,-Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno-venkov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Hledáte práci na pozici ASISTENTKA ŘEDITELE v okrese Brno-venkov? Jste komunikativní, pečlivá osobnost s výborným organizačním talentem. Rádi byste našli práci ve stabilní společnosti, kde byste mohli denně komunikovat v anglickém jazyce? Pak je tato pozice přímo pro Vás!!!

ASISTENTKA ŘEDITELE (25 – 32.000,–Kč)

Náplň práce:
 

  • administrativní podpora ředitele
  • vedení diáře, organizace schůzek
  • příprava podkladů pro jednání, účast na jednáních
  • překladatelská podpora při jednáních
  • zařizování služebních cest
  • řešení administrativní agendy a reporting

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • velmi dobrá znalost AJ (denní využití, překlady při jednáních) 
  • praxe na obdobné pozici velkou výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • komunikativní osobnost s organizačními schopnostmi
  • odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • perspektivní a stabilní zaměstnání
  • možnost profesního i osobního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • zdarma nápoje na pracovišti


Lokalita pracoviště: v okrese Brno-venkov

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno