Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ – 25.000,- Kč

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Olomoucko
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Máte vzdělání ekonomického směru a aktivní znalost anglického jazyka? Hledáte zajímavou pracovní příležitost na asistentské pozici u mezinárodní společnosti? Pak neváhejte reagovat na tuto nabídku práce.

ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ – 25.000,– Kč

Náplň práce:
 

  • administrativní podpora ředitele
  • úzká spolupráce s finančním oddělením
  • zpracování reportů ekonomických ukazatelů
  • zpracování statistik z výrobního provozu
  • řešení přidružené agendy dle projektů

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání, výhodou ekonomického směru
  • aktivní znalost AJ – denní využití
  • praxe na pozici odborné asistentky nebo na finančním oddělení ve výrobní společnosti
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • proaktivní přístup k práci

Nabízíme

  • zázemí stabilní společnosti
  • moderní pracoviště
  • příjemný kolektiv spolupracovníků
  • příspěvek na stravování


Lokalita pracoviště: Olomoucký kraj

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ A NJ (20 000 – 25 000 Kč)
administrativní činnost každodenní komunikace v cizích jazycích (telefonicky i osobně) příprava a organizace akcí různého charakteru (zahraniční návštěvy, konference, plesy aj.)
SPINWARE s.r.o. Přerovsko Plný úvazek
týden
Administrativní pracovnice pro zákaznické centrum
- komunikace se zákazníky - zpracování kalkulací a nabídek - evidence zakázek v CRM - zpracování poptávek - spolupráce s obchodním týmem Tondach
JOBSYSTEM s.r.o. Hranice na Moravě Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno