Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město, Brno-venkov
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město, Asistentka Brno-venkov

Volné pracovní místo ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Hledáte práci na pozici ASISTENTKA ŘEDITELE v Brně? Jste komunikativní, pečlivá osobnost s výborným organizačním talentem. Rádi byste našli práci ve stabilní společnosti, kde byste mohli využívat anglický jazyk? Pak je tato pozice přímo pro Vás!!!

Úspěšná společnost působící v oblasti elektrotechniky hledá nového člena do týmu na pozici:

ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ

Náplň práce:
 

  • administrativní podpora ředitele
  • vedení diáře, organizace schůzek
  • organizace školení, meetingů, firemních akcí
  • zařizování služebních cest
  • řešení administrativní agendy a reporting

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici
  • komunikativní AJ
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • ŘP sk. B
  • komunikativní osobnost s organizačními schopnostmi, samostatnost

Nabízíme

  • motivující finanční ohodnocení, odměny
  • 5 týdnů dovolené
  • jazykové kurzy
  • příspěvek na stravování
  • příjemný kolektiv, moderní pracovní prostředí
  • perspektivní a stabilní zaměstnání
  • možnost práce na zkrácený úvazek, plný úvazek

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
týden
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hle ...
týden
Asistent/ka back office
Ref. č.: 16-12-228164. <ul> <li> back office podpora prodeje technického produktu</li> <li> komunikace se zákazníky a řešení jejích objednávek</li> <li> spolupráce s KAM na přípravě a logistice zakázek</li> <li> komunikace se zahr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno