Volné pracovní místo ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ
Popis pracovní nabídky
Máte zkušenosti s prací asistentky a chcete se na takové pozici v budoucnu dál realizovat? Jste aktivní, energický, samostatný a spolehlivý člověk?Pak hledáme právě Vás!!!
Úspěšná česká developerská společnost obsazuje pracovní pozici:
ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ
Pracovní náplň:
- vyřizování pošty a emailů
- organizace kalendáře ředitele
- příprava podkladů ke schůzkám
- objednávání letenek a hotelů
- evidence a zakládání dokumentace a další administrativa
Požadujeme
- SŠ
- zkušenosti z obdobné pozice
- komunikativní znalost AJ
- dobrou znalost českého jazyka včetně gramatiky
- uživatelskou znalost PC (MS Word, Outlook)
- aktivní přístup, flexibilitu
Nabízíme
- dlouhodobé uplatnění na samostatné a zodpovědné pozici
- zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + bonusy)
- smlouvu na dobu neurčitou
- stravenky
- nástup v březnu 2013
- pracoviště v centru Brna
V případě zájmu zašlete životopis s fotografií v českém jazyce
Jiná sdělení
V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.