Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo Asistentka ředitele společnosti

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Řízení agendy sekretariátu společnosti. Odpovídá za následující činnosti: poštovní agenda, koloběh faktur, recepční služba (telefony, vstupy do objektu), aktualizace dokumentů (OR, RT, SKD..), administrativní činnosti, ostatní činnosti spojené se zajištěním chodu sekretariátu. Asistentka pracuje samostatně, není součástí žádného týmu, služební cesty nejsou vyžadovány.

Požadujeme

Podmínkou alespoň středoškolské vzdělání a minimálně dvouletá praxe v administrativě. Uživatelská znalost PC, e-mail, internet atd. Předpoklady: komunikativnost, aktivita, samostatnost, spolehlivost, diskrétnost a loajalita k firmě, znalost AJ/NJ.

Nabízíme

Pracovní prostředí – sekretariát společnosti. Nástupní plat dle dohody. Odměny – v polovině roku a koncem roku. Dodatková dovolená.

Místo práce: Brno

Termín nástupu: květen 2012

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ERDING, a.s. – společnost působící v oblasti energetických služeb a dodávek technologií pro výrobu a rozvod tepla. Sídlo společnosti je v Brně, působnost po území ČR. Počet zaměstnanců cca 70, z toho techniků pracujících v sídle společnosti 25.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hled ...
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno