Volné pracovní místo Asistentka ředitele

aktivní
MŠ Maxíkova jazyková školka a jesle, s.r.o.

Maxíkova jazyková školka a jesle se soustředí na rozvoj potenciálu dětí ve věku od 1 do 7 let. Díky individuálnímu přístupu k dětem máme možnost se jim lépe věnovat a rozvíjet tak jejich talent a nadání. Výuka v naší školce probíhá v českém, anglickém či ruském jazyce (dle pobočky) za účasti kvalifikovaných učitelek, vč. rodilých mluvčí. Složení tematických okruhů, uměleckých a pohybových aktivit koresponduje s Rámcovým výchovně-vzdělávacím programem LEARN.

Maxíkova jazyková školka Bašť je v provozu 7. rokem. Je rodinným typem předškolního zařízení s nižším počtem dětí a individuálním přístupem vůči svým klientům.

Místo pracoviště
U Jezera 34, Praha 5, Praha 1, Praha 6
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní, MBA, MBT, postgraduální studium

Popis pracovní nabídky

ASISTENT / KA ředitele
Provozujeme síť jazykových školek a jesliček v Praze a Středočeském kraji. Vaším úkolem bude administrativně zabezpečit chod naší společnosti. Hledáme neustále dobře naladěného, usměvavého, energického člověka, aktivního, zcela samostatného, odhodlaného překonávat překážky s pozitivním přístupem k životu. Důležitá je i časová flexibilita a silné komunikační dovednosti. Podmínkou je používat hlavu a „selskej rozum“.

Popis práce:

  • Plánování, organizace, koordinace aktivit
  • Příprava firemních eventů (den otevřených dveří, sportovní den, dětské koutky…)
  • Komunikace se zaměstnanci a obchodními partnery, péče o klienty (rodiče dětí), veřejnými institucemi
  • Příprava prezentací (grafy, statistiky)
  • Organizace školení, firemních večírků
  • Péče o interní aplikace (MaxInfo docházkový, fakturační systém / CMS redakční systém)


Účastníme se i různých dotačních výzev. Využijete i zkušenost z tohoto oboru, tj.: 

  • Připravit rozpočet pro projekt (rozvrhnout, jaké budou reálné náklady, umět si dohledat potřebné informace na internetu a doptat se dalších lidí)
  • Spolupráce při psaní grantových projektů a monitorovacích zpráv

Požadujeme

Požadavky:

  • Precizní znalost českého a perfektní znalost anglického jazyka (slovem i písmem; min. FCE). Znalost ruského či druhého jazyka výhodou
  • Výborná znalost MS Office
  • Zkušenosti z obdobné pozice min. 5 let, zkušenosti s péčí o (vlastní) děti vítány.
  • Výborné komunikační, organizační, a prezentační schopnosti, časová flexibilita
  • Reprezentativní vystupování
  • Spolehlivost, důslednost, systematičnost, spolehlivost, zodpovědnost, pro-aktivita, kreativita, pečlivost, sociální inteligence (EQ), ochota pracovat přesčas
  • Schopnost učit se rychle věcem, které prozatím neznáte
  • Čistý trestní rejstřík
  • Min. 1 reference od předchozího zaměstnavatele

Nabízíme

Přínos práce u naší společnosti

  • HPP 20.000,– Kč ntto/měsíc (po zkušební době + po roce nárůst mzdy).
  • služební telefon, firemní školka / jesle
  • příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv
  • vstřícné a přátelské jednání
  • mezinárodní pracovní prostředí
  • lokalita: Praha 5 / 6 (Stodůlky / Břevnov)
  • nástup: srpen 2016

Jiná sdělení

Máte zájem se u nás ucházet o zaměstnání?
Napište nám, proč Vy a proč u nás, pošlete aktuální foto a samozřejmě i životopis: poslat email . Pokud si Vás k pohovoru pozveme, součástí pohovoru bude i test z českého a anglického jazyka (diktát / překlad), matematiky, obchodní korespondence, všeobecného přehledu a práce s PC / internetem (cca 120 min). Těšíme se na Vás!

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno