Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Plzeň-město, Plzeň-sever
Může se Vám hodit:
Asistentka Plzeň-město, Asistentka Plzeň-sever

Volné pracovní místo asistent/ka ředitelky mezinárodní společnosti - s AJ

aktivní
Bc. Martina Lukášová, MBA

Personální agentura, výběry zaměstnanců na pozice odborných specialistů, THP, na pozice středního a vyššího managementu, pracovní příležitosti pro absolventy SŠ, VŠ se znalostí jazyků, HR outsourcing

Místo pracoviště
Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Vaší pracovní náplní bude komplexní administrativní podpora evropské pobočky společnosti, jejíž mateřská centrála sídlí v USA. Budete vyřizovat agendu spojenou s objednávkami letenek, ubytování, zpracovávat docházku zaměstnanců, vyřizovat administrativní náležitosti potřebné pro řádný chod společnosti, plánování schůzek ředitelky, zvládání telefonického kontaktu se zahraničními klienty. Výkon podpůrných činností na zahraničních veletrzích, kde se společnost prezentuje apod.

Požadujeme

minimálně SŠ vzdělání administrativního směru
dobrou znalost angličtiny při každodenním použití, znalost dalšího jazyka velkou výhodou
ŘP sk. B
velmi dobrou schopnost komunikace, příjemné vystupování
organizační talent, pečlivost

Nabízíme

motivující finanční ohodnocení
zajímavou a různorodou práci s rozsáhlými kompetencemi
výborné podmínky pro další profesní růst a rozvoj uchazeče
atraktivní pracovní náplň mezinárodní společnosti s možností cestování do zahraničí

Jiná sdělení

Společnost sídlí cca 10 km od Plzně, podniká v oblasti obchodu se sportovním vybavením.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Office Manager, Plzeň
Personalistická činnost, vyhledávaní nových výrobních společnosti pro naší Agenturu v České Republice, zadávaní inzerci, pohovory s novými uchazeči, kontrola docházky, atd…
JOB AGENCY NVJ-EU s.r.o. Plzeň Plný úvazek
týden
Asistentka personálního oddělení
Ref. č.: 9-12-226577. Máte zkušenosti z oblasti personalistiky a administrativy?<br/>Hledáte možnost pracovat v mezinárodní společnosti a získat další praxi v oblasti HR?<br/> <br/>HLEDÁME VÁS!
Grafton Recruitment s.r.o. Plzeňský kraj Plný úvazek
aktivní
Odborný/á referent/ka administrativy zdravotní péče - oblast zpra...
Pracoviště: PLZEŇ CO U NÁS BUDETE DĚLAT? komunikovat s poskytovateli zdravotních služeb zpracovávat doklady vykázané zdravotní péče od zdravotnických zařízení komunikovat s našimi klienty (pacienty zdravotnických zařízení) ...
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky sady 5. května 2708/59, Plzeň Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno