Volné pracovní místo  Asistent/ka ředitelky - Praha východ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
  • vedení kanceláře společnosti
  • koordinace dotačních řízení a ekonomických výstupů
  • evidence zakládání dokumentace a archivace
  • jednání s kontrolními úřady
  • organizace a administrativní podpora firemních akcí a školení
  • tvorba reportů a tabulek
  • kontrola a úprava webových stránek
  • řešení pojistných událostí
  • administrativní a organizační podpora personálního oddělení

Požadujeme:
  • SŠ / VŠ ekonomického směru
  • praxe na obdobné pozici min. 2 roky
  • velmi dobrý time-management a schopnost určování priorit (podmínkou)
  • vynikající organizační schopnosti
  • samostatnost pečlivost a dynamičnost
  • znalost základů účetnictví
  • pokročilá znalost s kancelářským softwarem
  • kvalitní znalost práce na PC (MS Word Excel Outlook nebo jiná program PowerPoint Internet aj.)
  • aktivní řidič
  • komunikativnost loajalita
  • znalost cizího jazyka - výhodou (není podmínkou)

Nabízíme:
  • kvalitní finanční ohodnocení (finanční navýšení po zkušební době)
  • stravování v místě pracoviště
  • pracovní doba 8-17h
  • různorodou zajímavou práci v příjemném prostředí
  • podpora dalšího vzdělávání
  • benefity (příspěvek na stravování mobilní telefon k osobnímu užívání paušální proplácení pohonných hmot po zkušební době nebo dle domluvy možnost flexibilní pracovní doby)
  • pracoviště: Praha-východ (15 min. autobusem ze stanice metra Černý Most nebo Českomoravská)
  • nástup: dle domluvy

Zaujala Vás pracovní nabídka? Jste v dojezdové vzdálenosti od pracoviště? Jste organizačně schopní a zvládáte výborně time-management? Zašlete nám Váš životopis.
 Zpět