Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka s angličtinou

aktivní
PersCom s.r.o.
Místo pracoviště
Litoměřice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
20.000,- - 25.000,-

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, strojírenskou společnost se sídlem v Litoměřicích, hledáme vhodného kandidáta/-ku na uvedenou pozici:

ASISTENTKA ŘEDITELE

Náplň práce:
 

  • zajišťování chodu sekretariátu ředitele
  • vedení a organizace spisové agendy ředitele a jednatele společnosti
  • vedení diáře ředitele, organizace jednotlivých jednání
  • organizační zajišťování porad vedení společnosti, vyhotovování zápisů
  • sledování potřebného materiálového vybavení sekretariátu, zajišťování jeho doplnění
  • zajišťování telefonické, faxové, emailové komunikace nadřízeného s podřízenými , obchodními partnery a dodavateli
  • překlady běžných dokumentů a korespondence pro zahraniční partnery
  • běžná tlumočnická činnost v anglickém jazyce aj.

Požadujeme

  • SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • znalost AJ slovem i písmem podmínkou !
  • praxe na pozici asistentky
  • výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet)
  • znalost obchodní korespondence
  • aktivní a samostatný přístup k plnění úkolů
  • výborné komunikativní a organizační schopnosti
  • bystrá, zodpovědná a samostatná osobnost s reprezentativním vystupováním
  • flexibilita a schopnost dobré komunikace v týmu

Nabízíme

  • nástupní plat 20.000,– – 25.000,–
  • pozici ve stabilní a perspektivní společnosti
  • možnost využití jazykových znalostí
  • možnost profesního rozvoje a vzdělávání
  • nástup dle dohody

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
včera
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE (28.000 - 35.000,- Kč)
Domluvíte se bez problému anglicky a německy? Máte znalosti z oblasti zahraničního obchodu? Hledáte příjemné prostředí a super kolektiv? Chtěli byste se realizovat a být součástí úspěšné společnosti? Máme pro Vás opravdu zajím ...
Advantage Consulting, s.r.o. Ústecký kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno