Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka se znalostí ÚČETNICTVÍ

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
30000 - 35000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19–12–217040. Hledáte asistenstskou pozici, kde se můžete realizovat i v rámci účetnictví? Pozice asistent/ka se znalostí účetnictví je vhodná pro absolventy VŠ ekonomického směru, nebo absolventy obchodní akademie s praxí v oboru.


Chcete se učit novým věcem a využívat angličtinu na denní bázi? Pokud ano, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis.


Náplň práce:

  • podpora vedení společnosti
  • vyřizování korespondence a telefonátů
  • vystavování a kontrola přijatých faktur a plateb
  • sestavování reportů
  • zpracování dokladů pro účetní firmu
  • vedení pokladny
  • HR administrativa


Nástup: září 2016

Požadujeme

  • VŠ vzdělání ekonomického směru/ absolvent obchodní akademie s praxí
  • znalost anglického jazyka na dobré úrovni (využití na denní bázi)
  • znalost práce s MS Office, Pohoda
  • min. základní orientace v účetnictví a daních
  • řidičský průkaz výhodou
  • další jazyk výhodou (RJ, FJ)

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Income Auditor - dlouhodobá brigáda
*Kontrola úzávěrky předchozího dne *Kontrola finančních výstupů – hotovost, platební karty, faktury *Zaúčtování do účetního systému *Archivace *Podpora finančního týmu *Práce ideál ...
ARTHURINVEST s.r.o. Praha 8 - Karlín Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno