Volné pracovní místo ASISTENTKA SPOLEČNOSTI / OFFICE MANAGER #2366739

aktivní
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské, postgraduální

Popis pracovní nabídky

People Consulting s.r.o.
hledá pro naší personálně poradenskou společnost kandidátky na pozici

ASISTENTKA SPOLEČNOSTI / OFFICE MANAGER

Popis pozice / Náplň práce:
· Zadávání kandidátů + klientů a dalších informací do našeho interního systému 60% pracovní činnosti
· Zadání inzerátů do databází 20% pracovní činnosti
· Předvýběr vhodných kandidátů jak v interní tak i externích databázích
· Oslovování kandidátů s nabídkou pracovní pozice
· Práce s databázemi
· Administrativní činnosti pro jednatele společnosti
· Zajištění dokumentace pro výběrová řízení
· Objednávky kancelářských potřeb a ostatních potřeb pro společnost
· Zpracování agendy pro mzdy, jako je docházka atd. (podklady pro účetní)
· Starost o příchozí a odchozí poštu
· Vystavování faktur
· Scanování a vkládání smluv a jiných důležitých dokumentů do interního systému
· Samostatné řešení dílčích úkolů

Požadujeme

Požadujeme:
· Zkušenosti v PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (nebo personálním oddělení větší firmy) PODMÍNKOU MINIMÁLNĚ 1 ROK!
· Zkušenosti v administrativní pozici podmínkou min 2 roky
· AJ – komunikativní znalost slovem i písmem podmínkou
· Výborná znalost práce na PC ( Excel, Word, PowerPoint, Outlook, internet) podmínkou
· Velmi dobré organizační (schopnost priorizace práce) a komunikační schopnosti
· Pečlivě zaměřenou osobnost, samostatné myšlení a proaktivní přístup

Nabízíme

Nabízíme:
· Přátelská a otevřená atmosféra, výborný, mladý tým
· Možnost profesního rozvoje a růstu
· Motivující platového ohodnocení (výborné odměny osobní i celofiremní)
· Zaměstnanecké výhody – mobilní telefon i pro soukromé účely – neomezené volání
· Místo výkonu práce: Praha

Jiná sdělení

Máte-li zájem o tuto pozici použijte prosím možnost „mám zájem“ a vložte svůj životopis s aktuální fotografií.

Pro případné otázky kontaktujte paní Ivu Šebkovou.

Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Business Support with German
Ref. č.: 20-28-219977. Our client, a well-known international company, is looking for a suitable candidate to fill the position of Administrator with German and Polish.<br/> <br/>This is a great opportunity to start your career i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno