Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo Asistent/ka správy majetku (i pro absolventy)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Pro mezinárodní strojírenskou společnost se sídlem v Brně hledáme v souvislosti s rozšiřováním výrobní činnosti kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA SPRÁVY MAJETKU

Náplň práce:

  • administrativní a technická podpora v oblasti facility managementu
  • spolupráce při přípravě a realizaci investičních akcí
  • spolupráce při výběru dodavatelů pro oblast správy majetku, koordinace činnosti externích dodavatelů
  • zajištění správních a ostatních provozních činností souvisejících s investičním majetkem
  • komunikace a spolupráce s finančním oddělením
  • příprava podkladů v oblasti plnění zákonných požadavků na stavby a výrobní technologie
  • zajištění revizí na vyhrazených technických zařízeních dle platné legislativy a jejich následné zpracování


Požadujeme:

  • SŠ/VŠ – stavební nebo strojní
  • AJ na komunikativní úrovni
  • praxe ve správě majetku výhodou (ne podmínkou)
  • znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • alespoň základy MS Project a AutoCAD
  • ŘP sk. B
  • dobré organizační a komunikační dovednosti
  • proaktivní přístup k práci, spolehlivost, schopnost práce pod tlakem


Nabízíme:

  • příležitost získat zajímavé zkušenosti v silné a rostoucí mezinárodní společnosti
  • moderní a přátelské pracovní prostředí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • jazykové vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody
  • místo pracoviště v Brně – průmyslové zóně
  • nástup možný ihned



V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis v Čj a Aj pomocí volby „odpovědět“.
Prosíme vždy uvádějte název pozice. Děkujeme.

Z důvodu velkého množství reakcí na inzerované pozice bohužel nejsme schopni kontaktovat všechny uchazeče. Pokud od nás neobdržíte odpověď do 10 dnů od přijetí Vašeho životopisu, dali jsme v prvním kole výběrového řízení přednost kandidátům, kteří lépe odpovídají zadaným požadavkům.

Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci.
Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA EXPORTU, ref. č. IV 249
Pro našeho klienta, významnou výrobní a obchodní společnost, se zaměřením na sanitu a koupelnové doplňky hledáme do exportního týmu výkonnou a samostatnou pracovnici: Náplň práce: - denní komunikace se zahraničními partnery - řeš ...
APROFES,s.r.o. Brno Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno