Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo Asistent/ka správy majetku (i pro absolventy)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro mezinárodní strojírenskou společnost se sídlem v Brně hledáme v souvislosti s rozšiřováním výrobní činnosti kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA SPRÁVY MAJETKU

Náplň práce:

  • administrativní a technická podpora v oblasti facility managementu
  • spolupráce při přípravě a realizaci investičních akcí
  • spolupráce při výběru dodavatelů pro oblast správy majetku, koordinace činnosti externích dodavatelů
  • zajištění správních a ostatních provozních činností souvisejících s investičním majetkem
  • komunikace a spolupráce s finančním oddělením
  • příprava podkladů v oblasti plnění zákonných požadavků na stavby a výrobní technologie
  • zajištění revizí na vyhrazených technických zařízeních dle platné legislativy a jejich následné zpracování


Požadujeme:

  • SŠ/VŠ – stavební nebo strojní
  • AJ na komunikativní úrovni
  • praxe ve správě majetku výhodou (ne podmínkou)
  • znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • alespoň základy MS Project a AutoCAD
  • ŘP sk. B
  • dobré organizační a komunikační dovednosti
  • proaktivní přístup k práci, spolehlivost, schopnost práce pod tlakem


Nabízíme:

  • příležitost získat zajímavé zkušenosti v silné a rostoucí mezinárodní společnosti
  • moderní a přátelské pracovní prostředí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • jazykové vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody
  • místo pracoviště v Brně – průmyslové zóně
  • nástup možný ihned



V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis v Čj a Aj pomocí volby „odpovědět“.
Prosíme vždy uvádějte název pozice. Děkujeme.

Z důvodu velkého množství reakcí na inzerované pozice bohužel nejsme schopni kontaktovat všechny uchazeče. Pokud od nás neobdržíte odpověď do 10 dnů od přijetí Vašeho životopisu, dali jsme v prvním kole výběrového řízení přednost kandidátům, kteří lépe odpovídají zadaným požadavkům.

Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci.
Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
včera
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hle ...
týden
Asistent/ka back office
Ref. č.: 16-12-228164. <ul> <li> back office podpora prodeje technického produktu</li> <li> komunikace se zákazníky a řešení jejích objednávek</li> <li> spolupráce s KAM na přípravě a logistice zakázek</li> <li> komunikace se zahr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno