Volné pracovní místo Asistentka střediska výpočetní techniky

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • Komplexní zpracování obchodních případů v informačním systému Helios (fakturace, evidence, reklamace, atd.).
  • Vedení obchodní agendy.
  • Příjem zboží.
  • Komunikace s tuzemskými a zahraničními odběrateli a dodavateli. 
  • Administrativní činnost (příprava podkladů pro pracovníky střediska IT).
  • Spolupráce s ostatními členy týmu (divize IT).

Požadujeme

  • Min. středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Přehled v oblasti výpočetní techniky výhodou.
  • Znalost práce na PC, MS Office.
  • Komunikační znalost anglického jazyka.
  • Samostatnost, organizační schopnosti, pracovní nasazení a časová flexibilita.

Nabízíme

  • Dobré platové ohodnocení, motivační prémie.
  • Jazykové kurzy přímo v prostorách společnosti.
  • Příspěvek na stravování.
  • Moderní kancelářské prostory.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Akermann Electronic Praha s.r.o., působící na českém a slovenském trhu od roku 1991. Mezi hlavní aktivity společnosti patří řešení odolného a průmyslového IT a distribuce elektronických komponentů.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 29. 2. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno