Popis pracovní nabídky
Kompletní zajištění chodu kanceláře (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, evidence docházky, příprava prezentací a materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.Požadujeme
SŠ, zkušenosti a praxi jako asistentka a praxi v administrativní činnosti min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), zkušenost s cenovými nabídkami do výběrových řízení, příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.Nabízíme
Práci na HPP, stabilitu, dobrý pracovní kolektiv.Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je S-O-D Holding s.r.o., stabilní společnost s dlouholetým působením na našem trhu.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: ihned
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
Platnost inzerátu končí 5.4.2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.