Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Ústí nad Labem
Může se Vám hodit:
Asistentka Ústí nad Labem

Volné pracovní místo Asistentka vedení a odd. nákupu

aktivní
PersCom s.r.o.
Místo pracoviště
Ústí nad Labem
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
dle kandidáta

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, nadnárodní výrobní společnost se sídlem v Ústí nad Labem, hledáme vhodného kandidáta/-ku na uvedenou pozici:
 

  • vedení a správa sekretariátu jednatelů společnosti
  • spolupráce při uspořádání pracovního programu jednatelů
  • podílení se na zajišťování porad vedení
  • zápisy z jednání a porad
  • sledování informací o plnění úkolů, kontrola jejich úplnosti a správnosti
  • organizace servisu pro obchodní návštěvy a hosty (ubytování, doprava apod.)
  • dohled nad archivací dokumentace jednatelů a sekretariátu
  • administrativní podpora oddělení nákupu

Požadujeme

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • praxi na pozici asistentky
  • výbornou znalost německého nebo anglického jazyka (preferujeme německý jazyk); znalost dalšího jazyka výhodou
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • reprezentativní vystupování
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet, email)
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • nástupní plat dle kandidáta (cca 18.000,– – 20.000,–)
  • bohatý systém zaměstnaneckých benefitů
  • každodenní využívání jazykových znalostí
  • moderní pracoviště
  • zázemí stabilní nadnárodní společnosti

Jiná sdělení

Možnost nástupu: dle dohody – ideálně březen 2010; pracovní doba: Po – Pá – 10h – 18h

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent pedagoga
Místo výkonu práce: Školní náměstí 100/5, Předlice Ústí nad Labem. Požadujeme: středoškolské vzdělání - kvalifikace dle zákona 563/2004 Sb. v platném znění § 20. odst.1. Nabízíme: zkrácený pracovní úvazek - 30hod/týdně, mzdové oho ...
Základní škola Ústí nad Labem, Školní náměstí100/5, př... Školní náměstí 100/5, Ústí nad Labe... Zkrácený úvazek
týden
Asistent/ka obchodního ředitele
Místo výkonu práce: Smetanova č.p. 683, Chabařovice. Pracovní náplň: Administrativní činnost - zajišťování komunikace mezi obchodním ředitelem a disponenty/dispečery dopravy, vedení obchodní administrativy Vyřizování úkolů a přidě ...
ZDEMAR SPEDITION a.s. Smetanova 683, Chabařovice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno