Volné pracovní místo ASISTENTKA VEDENÍ S AJ (25. – 30.000,-)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti na pozici asistentky? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Jste reprezentativní a akční? Máte zájem pracovat v úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás!

Významná společnost působící v oblasti automotive hledá do svého týmu kandidáta/kan­didátku na pozici:

ASISTENTKA VEDENÍ S AJ (25. – 30.000,–)

Náplň práce:

  • Zajištění plynulého chodu sekretariátu (přijímání a uvádění návštěv, vyřizování telefonických hovorů, korespondence, objednávek, kurýrů, kontrola smluv atd.)
  • Administrativní podpora jednatele (např. vedení kalendáře schůzek)
  • Operativní administrativní podpora dle zadání ostatních členů vedení společnosti
  • Komunikace a kooperace s kolegy napříč společností
  • Zadávání dat do informačního systému společnosti

Požadujeme

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Prokazatelná praxe na asistentské pozici alespoň 2 roky
  • Znalost MS Office
  • Komunikativní znalost AJ
  • ŘP skupina B – aktivní řidič
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Příjemnou, vstřícnou a reprezentativní osobnost
  • Samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu

Nabízíme

Nabízíme:

  • Zajímavou a perspektivní práci v dynamické společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Přátelský kolektiv
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Možnost osobního i profesního rozvoje
  • Propracovaný systém benefitů
  • Možnost ubytování
  • Nástup: Ihned nebo dohodou


Místo výkonu práce: Severovýchodně od Prahy

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Income Auditor - dlouhodobá brigáda
*Kontrola úzávěrky předchozího dne *Kontrola finančních výstupů – hotovost, platební karty, faktury *Zaúčtování do účetního systému *Archivace *Podpora finančního týmu *Práce ideál ...
ARTHURINVEST s.r.o. Praha 8 - Karlín Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno