Volné pracovní místo  Asistentka vedení s výbornou němčinou

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Naše firma nabízí dlouholeté zkušenosti s personálním řízením a poradenstvím, které jsme získali ve společnostech různých typů a velikostí. Při hledání nejlepších řešení spolupracujeme s řadou dalších odborníků z oblastí psychologie, práva, statistického zpracování dat i s dalšími personalisty.

Popis pracovní nabídky

  • plánování a organizace pracovních schůzek
  • plánování diáře Country manažera a dvou obchodníků
  • organizace a zajišťování služebních cest
  • příprava prezentací a dalších písemných podkladů pro nadřízené (tabulky, obchodní dopisy apod.)
  • vstupní kontakt pro obchodní partnery včetně vysoce postavených manažerů
  • řešení ad hoc problémů spojených s obchodní agendou

Požadujeme

  • excelentní znalost němčiny (mluvená i písemná forma), denní komunikace po telefonu, konferenční hovory, znalost angličtiny výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office, denní používání především Power Point, Excel, psaní dopisů v MS Word
  • praxe v administrativě minimálně 2 roky
  • motivaci k dalšímu profesnímu růstu
  • pečlivost, zvídavost, proaktivní přístup, rozhodnost
  • příjemné a profesionální vystupování, ochota, vstřícnost

Nabízíme

  • malý ale velmi přátelský kolektiv
  • moderní pracovní prostředí v centru Prahy
  • možnost rozšíření zodpovědností dle schopností kandidáta, možnost profesního růstu do pozice specialisty
  • velmi motivující pracovní ohodnocení odpovídající schopnostem

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět