Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka vedení společnosti, představenstva

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Liberec
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • komplexní a kvalifikované zabezpečení úkolů spojené s činností sekretariátu
  • samostatné zajišťování agendy valné hromady, představenstva, dozorčí rady, porad vedení
  • koordinace, příprava a zpracování podkladů pro potřeby vrcholového vedení
  • příprava prezentací a podkladů pro jednání, organizace jednání a porad
  • zabezpečení chodu útvaru (účast na poradách vedení, zápisy z porad, příprava materiálů na porady, apod.)
  • plánování a organizace schůzek, zajišťování pracovních cest nadřízených pracovníků
  • zajištění veškerých dílčích úkolů s administrativou spojených (vyřizování korespondence, emailů, telefonátů, evidence a třídění pošty, ověřování dokumentů, apod.)
  • provádění archivace a skartace písemností dle spisového a skartačního řádu
  • zajištění koordinace vazeb mezi přímým nadřízeným a ostatními úseky společnosti
  • samostatné řešení dílčích úkolů
  • předběžné pořizování faktur do SAPu

Požadujeme

Odborné znalosti

  • počítačové způsobilosti – výborná znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Internet
  • min. SŠ vzdělání
  • náležitosti úřední a obchodní korespondence
  • orientace v účetních a obchodních dokladech a dokumentaci
  • znalost SAPu


Osobní předpoklady

  • organizační schopnosti
  • komunikativnost
  • svědomitost a samostatnost
  • odpovědnost za plnění úkolů a termínů
  • vstřícný přístup, příjemné vystupování a nekonfliktnost
  • časová flexibilita
  • kvalitní písemný projev
  • kvalitní mluvený projev


Obecné způsobilosti

  • analyzování a řešení problémů – logické myšlení – rozpoznání klíčových informací, rozpoznání
  • souvislostí mezi problémy
  • pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti) 
  • aktivní naslouchání a pochopení podstaty sdělení
  • velmi dobré komunikační schopnosti – chápání, ovlivňování a komunikace s lidmi
  • schopnost týmové spolupráce
  • osobní rozvoj – ochota vzdělávat se a pracovat na sobě

Nabízíme

  • samostatnou a odpovědnou práci na HPP
  • zaměstnanecké benefity
  • přátelský kolektiv

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost s dlouholetou historií, zabývající se energetikou.

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: 1. 5. 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno