Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 5
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 5

Volné pracovní místo Asistentka vedení společnosti s AJ

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha – Stodůlky
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

Poskytování administrativní podpory členům vedení společnosti, vedení obchodní agendy, evidence týdenních reportů od obchodních zástupců, administrativní zpracování objednávek, kompletace dokumentace potřebné k obchodním případům, komunikace s dodavateli, pořizování zápisů z porad, organizace služebních cest v rámci ČR i v zahraničí (rezervace letenek, ubytování), komunikace s úřady (odbor životního prostředí, městský úřad apod.), vedení personální agendy, uvádění návštěv, zajištění občerstvení, vedení knih BOZP, evidence úrazů, vyřizování telefonátů, třídění pošty.

Požadujeme

SŠ/VŠ vzdělání, výborná znalost AJ, zkušenosti na obdobné pozici v oblasti administrativy, velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint), ŘP sk. B (aktivní řidič), velmi dobré organizační schopnosti, dobré komunikační schopnosti, smysl pro detail, flexibilita, loajalita, odolnost vůči stresu, energie a pracovitost.

Nabízíme

Platové 30 – 35 000 Kč měsíčně, služební telefon.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Heidelberg Praha spol. s r.o. – prodej tiskových strojů a zařízení pro přípravu tisku a dokončení zpracování.

Místo práce: Praha – Stodůlky

Termín nástupu: ihned

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OSOBNÍ ASISTENT/KA PRO MAJITELE SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 4-12-228882. Máte zkušenosti na pozici Osobní asistent/ky? Patříte mezi organizované, empatické a komunikativní osobnosti, zvládáte dobře administrativní činnost a toužili byste pracovat v Praze?<br/> <br/>V tom případě ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno