Volné pracovní místo ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI S AJ

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Světlá nad Sázavou
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní, MBA, MBT, postgraduální studium

Popis pracovní nabídky

  • běžné administrativní a organizační zajištění chodu kanceláří společnosti, zajišťuje administrativní a podporné činnosti pro vedení firmy, zpracování podkladů pro rozhodování vedení – vedení agendy TOP managementu
  • organizace pracovního času vedení společnosti
  • evidence, třídění a vyřizování korespondence a telefonátů, vede evidenci (např.: požadavky na nákup kancelářských potřeb, občerstvení apod.), obchodní korespondence (v českém/anglickém jazyce)
  • tvoří dokumenty (např. objednávky, předávací protokoly, smlouvy…), shromažďuje podklady, kompletace dokumentace potřebné k obchodním případům
  • příjem, vedení účetních dokladů, fakturace, zajišťování podkladů pro účetní
  • organizace služebních cest v rámci ČR i v zahraničí (rezervace letenek, ubytování)
  • uvádění návštěv, zajištění občerstvení
  • zadává data do informačního systému
  • vyřizování záležitostí na úřadech (katastrální úřad, soudy atd.)
  • denní komunikace s dodavateli v tuzemsku a zahraničí
  • příprava podkladů na porady a vyhotovování zápisů z porad
  • evidence interních dokumentů společnosti
  • aktivní komunikace v AJ s dodavateli a zákazníky
  • správa firemního CRM software
  • částečná aktualizace webových stránek společnosti
  • zajišťování firemních akcí pro zákazníky či interní příležitosti
  • vytvoření a zpracování šablon pro reporty a statistiky
  • spolupráce na marketingových strategiích společnosti
  • ostatní činnost spočívající se zajištěním chodu společnosti na pokyn vedení společnosti

Požadujeme


  • Praxe na podobné či související pozici min. 2 roky 
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office – MS Word, Excel, PowerPoint – podmínkou, internet)
  • ŘP sk. B (aktivní řidič) – podmínkou
  • Vysoké pracovní nasazení, výborné komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, důslednost a aktivní přístup k plnění úkolů, zodpovědnost, časová flexibilita podmínkou; pečlivost, inteligence, schopnost empatie, pohotovost, reprezentativní vystupování, komunikační, organizační a improvizační schopnosti při řešení úkolů; dochvilnost, pečlivost a především pozitivní přístup, odolnost vůči stresu
  • Aktivní znalost AJ slovem i písmem – na komunikativní ú­rovni

Nabízíme

Práci v mladém rozvíjejícím se dynamickém kolektivu, jazykový kurz AJ, týden dovolené navíc, aktivní spolupráce se zahraničními partnery, plnohodnotné vybavení kanceláře (notebook, mobil), progresivní finanční ohodnocení, systém zaškolení a další vzdělávání. Nástupní plat: 15 – 25 tis. Kč, dle zkušeností.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro společnost, která navrhuje a dodává technologické systémy pro čištění a filtraci spalin, redukci TZL a plynů ve spalinách, technologické systémy pro průmyslové odsávání, průmyslovou filtraci a odprášení, systémy mlžení a zkrápění a pneumatickou dopravu.

Místo práce: Světlá nad Sázavou

Termín nástupu: ihned

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno