Volné pracovní místo Asistentka vedení společnosti s NJ (20.000 - 25.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Jste dynamická, komunikativní osobnost se smyslem pro detail? Máte zkušenosti s administrativou či asistentskou pozicí a mluvíte výborně německy? Pak nám zašlete svůj životopis s fotografií v ČJ a NJ.

Perspektivní nadnárodní společnost se stabilní pozicí na trhu hledá:

Asistentku vedení společnosti s NJ* Administrativní podpora vedení společnosti

  • Příprava podkladů pro jednání
  • Organizace schůzek, vedení diáře
  • Účast na služebních cestách, reporting
  • Odpovědnost za plnění svěřených úkolů
  • Podpora v marketingu

Požadujeme

  • VŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici nejlépe 2 roky
  • Pokročilá znalost NJ podmínkou (denní využití, překlady, ústní interakce)
  • Znalost práce na PC (MS Office, důraz Excel, kontingenční tabulky)
  • Reprezentativní vystupování, pečlivost a systematický přístup k práci, spolehlivost, časovou flexibilitu

Nabízíme

  • Perspektivní a zajímavou práci
  • Příležitost k dalšímu osobnímu růstu
  • Moderně vybavené pracoviště
  • Smlouva na dobu neurčitou

  • Místo výkonu práce Praha
  • Termín nástupu ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno