Volné pracovní místo  Asistentka vedení společnosti

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Odpovědnost za provoz sekretariátu vedení společnosti, vyřizování všech potřebných náležitostí spojených s provozem úseku, administrativní a organizační podpora vedení společnosti, kontrola plnění zadaných úkolů týmu, administrativa (plánování schůzek, zápisy z porad atd.), příprava podkladů pro porady vedení společnosti, koordinace úkolů a termínů členů vedení společnosti, asistence při jednáních, práce s PC (Word, Excel), pochůzky.

Požadujeme

Dokončené SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici min. 3 roky, samostatnost a aktivní přístup, výborné organizační a komunikační schopnosti, odpovědnost, pečlivost a kreativita, uživatelskou znalost PC (MS Office, Internet, Outlook), příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování, svědomitost, spolehlivost, flexibilitu a loajalitu, časovou flexibilitu, adaptabilita a schopnost rychle se přizpůsobit vzniklé situaci, schopnost týmové práce, ŘP sk. B – aktivní, ochota cestovat.

Nabízíme

Příjemnou a různorodou práci v centru Prahy a Liberci, zázemí stabilní společnosti s desetiletou tradicí, spolupráce na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, možnost dalšího vzdělávání, služební telefon a notebook.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
GIP group a.s. - ryze česká společnost, aktivně působící na trhu již více než deset let, specializující se na poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti prodeje, pronájmu nemovitostí a dalších činností.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: ihned

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět