Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka vedení společnosti

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Odpovědnost za provoz sekretariátu vedení společnosti, vyřizování všech potřebných náležitostí spojených s provozem úseku, administrativní a organizační podpora vedení společnosti, kontrola plnění zadaných úkolů týmu, administrativa (plánování schůzek, zápisy z porad atd.), příprava podkladů pro porady vedení společnosti, koordinace úkolů a termínů členů vedení společnosti, asistence při jednáních, práce s PC (Word, Excel), pochůzky.

Požadujeme

Dokončené SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici min. 3 roky, samostatnost a aktivní přístup, výborné organizační a komunikační schopnosti, odpovědnost, pečlivost a kreativita, uživatelskou znalost PC (MS Office, Internet, Outlook), příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování, svědomitost, spolehlivost, flexibilitu a loajalitu, časovou flexibilitu, adaptabilita a schopnost rychle se přizpůsobit vzniklé situaci, schopnost týmové práce, ŘP sk. B – aktivní, ochota cestovat.

Nabízíme

Příjemnou a různorodou práci v centru Prahy a Liberci, zázemí stabilní společnosti s desetiletou tradicí, spolupráce na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, možnost dalšího vzdělávání, služební telefon a notebook.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
GIP group a.s. – ryze česká společnost, aktivně působící na trhu již více než deset let, specializující se na poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti prodeje, pronájmu nemovitostí a dalších činností.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: ihned

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno