Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka vedení společnosti

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 10 Hostivař
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Organizační a administrativní podpora jednatele společnosti (50 % náplně práce):

  • time management, organizace schůzek, vedení diáře, reporting, práce s informacemi z dokumentů, příprava statistických přehledů

Asistentská podpora širšího vedení + další administrativní činnosti spojené s chodem společnosti (50 % náplně práce):

  • hromadná korespondence, tvorba textů, korektury, běžná operativní agenda

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost ČJ, NJ nebo AJ na komunikativní úrovni, pokročilá znalost 

MS Office, PowerPoint výhodou, internet

  • systematičnost, loajalita, profesionální vystupování, empatie, upřímnost, zdravé sebevědomí, dobré analytické schopnosti, přemýšlení v souvislostech
  • požadujeme min. 4 roky praxe v oboru
  • k životopisu, prosím, přiložte Vaši aktuální fotografii.

Nabízíme

Zázemí dynamické rodinné společnosti s 20letou tradicí a stabilním postavením na českém trhu, nekuřácké prostředí, firemní benefity (týden dovolené navíc, prémie, jazykové kurzy, společenské firemní akce a další).

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je česká obchodní společnost – výhradní distributor dvou švýcarských renomovaných firem.

Místo práce: Praha 10 Hostivař

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď prosím používejte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
TEAM ASSISTANT+ HR
Ref. č.: 19-12-223153. Máte zájem o HR?<br/>Máte již nějaké zkušenosti v tomto oboru? <br/>Nebo nemáte, ale dokážete projevit zájem a nadšení?<br/>Pak tady mám příležitost přímo pro Vás!!<br/> <br/>Můj klient dá šanci kandidátce n ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno