Volné pracovní místo Asistent/ka vedoucí ekonomického oddělení - Hradec Králové

aktivní
Start Select s.r.o.
Místo pracoviště
Hradec Králové
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní
Hrubý plat
dohodou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho zákazníka, stabilní, českou výrobní společnost se sídlem v Hradci Králové, hledáme vhodné uchazeče/uchazečky na pozici asistenta/tky vedoucí ekonomického oddělení: 


Náplň práce:

  • účetní agenda – fakturace, cenové kalkulace

  • administrativní práce spojené s chodem a činností oddělení

Požadujeme

Profil kandidáta:

  • SŠ /VŠ vzdělání ekonomického směru, praxe v oboru

  • dobrá znalost AJ slovem i písmem

  • dobrá znalost práce na PC (Office, Internet)

  • vstřícné jednání, aktivní přístup k řešeným úkolům, smysl pro týmovou práci

  • smysl pro odpovědnost, pečlivost a schopnost samostatně pracovat

Nabízíme

Společnost nabízí následující výhody:

  • samostatnou, zajímavou práci v perspektivní a stabilní společnosti

  • platové ohodnocení odpovídající kvalitě výkonu

  • přístup k moderním technologiím

  • příležitost pro osobní rozvoj a kariérový růst


Pokud Vás tato nabídka oslovila, neváhejte a zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce na emailovou adresu poslat email Rádi Vám též poskytneme další informace na stejném emailu nebo telefonu poslat email


Pokud jste již absolvovali pohovor na některé z našich poboček, obraťte se prosím přímo na svého konzultanta/kon­zultantku. 


Děkujeme a těšíme se na spolupráci!

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno