Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Hradec Králové
Může se Vám hodit:
Asistentka Hradec Králové

Volné pracovní místo Asistent/ka vedoucího pobočky - Hradec Králové

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Královéhradecký kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zajišťování chodu kanceláře vedoucího pobočky
  • kontrola a evidence fakturace
  • překladatelská činnost
  • kontakt s úřady státní správy (obchodní rejstřík, magistrát, katastrální úřad)
  • zajišťování a evidence smluv
  • zajišťování servisu a kontroly multifunkčních strojů
  • kompletní kontrola a evidence všech složek životního prostředí
  • vedení odpadové evidence a průběžné evidence nebezpečných odpadů
  • zajišťování odběru vzorků odpadních vod
  • zajišťování všech povinných hlášení v oblasti životního prostředí


Pro našeho zákazníka, obchodní společnost s pobočkou v Hradci Králové, hledáme schopné kandidáty/ky na pozici asistenta/ky vedoucího pobočky:

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost odpadového hospodářství a norem ISO
  • komunikativní znalost německého jazyka podmínkou
  • aktivní a flexibilní pracovní přístup
  • zájem o další sebevzdělávání

Nabízíme

  • motivující finanční ohodnocení
  • rozvojové a vzdělávací programy
  • jazykové kurzy
  • příjemné prostředí úspěšné v dynamické mezinárodní společnosti
  • nástup možný ihned nebo dle dohody

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA S DOBROU ANGLIČTINOU (14.000 - 17.000,- Kč)
Máš dokončené středoškolské vzdělání, ideálně obchodního zaměření? Máš už jisté zkušenosti s prací v administrativě a vidíš v této oblasti svou budoucnost? Nemáš problém se s kýmkoliv domluvit jak česky tak anglicky? Tak to bu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Královéhradecký kraj Plný úvazek
týden
ASISTENT/KA HR TÝMU
Ref. č.: 5-12-220962. Máš chuť stát se členem týmu zkušených personalistů? <br/>Láká tě vidina více než zajímavé pozice? <br/>Nebojíš se práce a nabídneš flexibilitu? <br/> <br/>3x ANO? Pak budeme rádi, když nám pošleš svůj život ...
Grafton Recruitment s.r.o. Hradec Králové Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno