Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENTKA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA se dvěma světovými jazyky; ref. č. VM - 210

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je mezinárodní společnost, která je v současné době jedním z lídrů na trhu v oblasti výroby snímačů a tiskáren čárových kódů, RFID technologie, příručních PC, tabletů, bezdrátových řešení a dalších produktů.

Co bude náplní Vaší práce?

  • denní písemná i telefonická komunikace s klienty a partnery společnosti – v holanském jazyce; NJ; IJ nebo FJ / v anglickém jazyce (v rámci firmy)
  • spolupráce s dalšími týmy v regionu
  • profesionální zákaznický servis interním i externím klientům, navazování a udržování vztahů s klienty
  • kontrola a zpracování objednávek
  • podpora a informování partnerů ohledně změn, ceny a aktuálního stavu objednávek
  • práce v týmu s důrazem na výsledky, efektivitu práce a nepřetržitý rozvoj postupů



Nástup: dle dohody.
Pracoviště: Brno

Požadujeme

  • úroveň jazyků by měla být na B2/C1 (německý; holandský; francouzský, či italský (v závislosti na pozici)
  • znalost anglického jazyka – komunikativně až aktivně úroveň (B1/B2 a výše C1)
  • schopnost práce v týmu
  • znalost MS Office (Word, Excel) na uživatelské úrovni
  • smysl pro detail
  • dobré organizační schopnosti, time management
  • odolnost vůči stresové zátěži, flexibilita
  • ochota dále se vzdělávat

Nabízíme

  • práci na plný úvazek
  • motivační finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • jazykové kurzy
  • penzijní a životní připojištění
  • možnost kariérního rozvoje
  • slevy do fitness a wellness center
  • práci v moderním, dynamickém prostředí

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s. r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
včera
Referent/ka zákaznického servisu - Portugalsko / Rumunsko
Ref. č.: 16-28-203489. <ul> <li> péče o portugalské nebo rumunské zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu (50/50)</li> <li> poskytování informací zákazníkům (o produktech, o dostupnosti zboží, o stavu objednávky)</li> <li> posk ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno