Volné pracovní místo ASISTENTKA ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ - ref.č. N-045

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Společnost našeho klienta vznikla před 23 lety v Brně, dnes obchoduje s více než 40 zeměmi světa (převážně Evropa, ale i Blízký Východ, země severní Afriky, Asie).

Důsledkem úspěšné strategie mezinárodního obchodu se společnost rozrůstá do dalších teritorii a rozšiřuje svůj stávající tým.


Co Vás na této práci bude bavit?

  • administrativní vedení obchodních případů (informačním systému Navision)
  • výpomoc s řízení zakázek formou komunikace s interními odděleními (nákupní tým, logistika, sklad, grafické, IT)
  • kompletní řešení určitých zakázek
  • příprava prezentačních materiálů pro obchodní jednání (nabídky, kalkulace)
  • vedení dokumentace k zakázkám (faktury, dodací listy apod.)
  • po zapracování částečné řešení projektů, komunikace se zákazníky

Požadujeme

Co je třeba na dané pozici splňovat?

  • minimálně SŠ vzdělání
  • pokročilá znalost práce s PC (MS Office včetně tvorby v PowerPoint, včetně Excelu)
  • znalost systému Navision výhodou
  • aktivní přístup k řešení problémů, samostatnost
  • ŘP skupiny B

Nabízíme

Co společnost nabízí?

  • dlouhodobou spolupráci s vyhlídkou na profesní rozvoj a postup odpovídající Vašim schopnostem
  • po roce týden dovolené navíc a sick days
  • komplexní program vzdělávání včetně jazykových kurzů (AJ, NJ)
  • v případě Vašeho spoření příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
  • příjemné pracoviště a zázemí solidní společnosti s tradicí
  • sympatický kolektiv dynamických a schopných lidí
  • práci, jejíž výsledky uvidíte!


Nástup dle dohody, možný ihned.

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232053. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno