O firmě
APROFES, s.r.o. již 27let pracuje pro lidi a s lidmi. Jsme recruiteři a headhunteři. Jde nám o to, abychom Vám pomohli najít takovou práci, kterou byste si užívali a fakt ji měli rádi. Jsme tým personalistů a pracovních psychologů. # Jsme ÁčkoPopis pracovní nabídky
Společnost našeho klienta vznikla před 23 lety v Brně, dnes obchoduje s více než 40 zeměmi světa (převážně Evropa, ale i Blízký Východ, země severní Afriky, Asie).Důsledkem úspěšné strategie mezinárodního obchodu se společnost rozrůstá do dalších teritorii a rozšiřuje svůj stávající tým.
Co Vás na této práci bude bavit?
- administrativní vedení obchodních případů (informačním systému Navision)
- výpomoc s řízení zakázek formou komunikace s interními odděleními (nákupní tým, logistika, sklad, grafické, IT)
- kompletní řešení určitých zakázek
- příprava prezentačních materiálů pro obchodní jednání (nabídky, kalkulace)
- vedení dokumentace k zakázkám (faktury, dodací listy apod.)
- po zapracování částečné řešení projektů, komunikace se zákazníky
Požadujeme
Co je třeba na dané pozici splňovat?- minimálně SŠ vzdělání
- pokročilá znalost práce s PC (MS Office včetně tvorby v PowerPoint, včetně Excelu)
- znalost systému Navision výhodou
- aktivní přístup k řešení problémů, samostatnost
- ŘP skupiny B
Nabízíme
Co společnost nabízí?- dlouhodobou spolupráci s vyhlídkou na profesní rozvoj a postup odpovídající Vašim schopnostem
- po roce týden dovolené navíc a sick days
- komplexní program vzdělávání včetně jazykových kurzů (AJ, NJ)
- v případě Vašeho spoření příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- příjemné pracoviště a zázemí solidní společnosti s tradicí
- sympatický kolektiv dynamických a schopných lidí
- práci, jejíž výsledky uvidíte!
Nástup dle dohody, možný ihned.