Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENTKA

aktivní
Stegmann Czech, s.r.o.

(S)tegmann Czech s.r.o. patří do koncernu 7(S)Personal, který pracuje v oblasti lidských zdrojů již více než 30 let. Hledáte-li zaměstnání, dokážeme Vám pomoci – nabídka práce on-line. Důraz v naší činnosti klademe na práci s lidmi, s našimi klienty, zaměstnání a s uchazeči o práci.Naše bohaté zkušenosti v oblasti personalistiky a detailní znalost trhu práce nám umožňují rychle reagovat na Vaše potřeby. Individuální přístup a vhodná kombinace portfolia služeb jsou naší předností. Řídíme se obecně platnými zásadami slušnosti a zákony obchodní politiky: diskrétnost, profesionalita, informovanost , spolehlivost a osobní přístup.Nejsme pouze běžnými „sběrateli životopisů“. Provádíme výběrová řízení na vysoké profesionální úrovni.Tato služba zahrnuje vše od personálního poradenství, výběru kandidátů, testování jejich profesních dovedností a osobnostního profilu až po následné doporučení vhodných uchazečů. Pracujeme s vlastní bohatou databází a s masivní inzertní podporou.Naše jednání je vždy otevřené a upřímné. Spolupracujete s vysoce profesionálními, kvalifikovanými poradci, kteří mají bohaté zkušenosti s lidskými zdroji, psychologií a vzděláváním.

Místo pracoviště
Praha 10
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
dohoda

Popis pracovní nabídky

Pro dynamicky se rozvíjejíci stavební společnost s mezinárodní působností hledáme ASISTENTKU .






Náplň práce: 

  • administratívní podpora vedení společnosti
  • obchodně-technické dokumentace
  • obchodní komunikace v NJ

Požadujeme

  • SŠ,VŠ vzdělání
  • aktivní znalost německého jazyka slovem a písmem
  • praxe v administrativě nutností
  • uživatelské znalosti MS Office – Word, Excel, Outlook 
  • ŘP „B“ a aktivní řidič výhodou
  • výborné organizační znalosti ,spolehlivost, flexibilita

Nabízíme

  • motivující finanční ohodnocení
  • silné zázemí stabilní společnosti
  • firemní vzdělávací program, jazykové kurzy
  • příspěvky na stravu, mobilní telefón
  • příspěvek na životní pojištení

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.
Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete požadavky uvedené výše, pošlete, prosím, své CV a aktuální fotografii na emailovou adresu poslat email nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle poslat email , poslat email .
Kontaktovat budeme pouze vybrané uchazeče.



Kontaktovat budeme pouze vybrané uchazeče.


Poskytnutím svých osobních údajů v zaslaném životopise dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání.


Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Start-up Finance Assistant - up to 33 000 CZK
Ref. č.: 20-28-232032. Seeking a job in the ACCOUNTING / FINANCE field? Do you speak ENGLISH and GERMAN?<br/> <br/>We present an opportunity to join an international team, kick off your career and become a part of the accounting / ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN (#8398190)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with GERMAN. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno