Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka

aktivní
RECRUITER s.r.o.

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Běžná administrativní činnost (vedení diáře, běžná administrativa, vyřizování telefonátů). Zařizování služebních cest ( zálohy, letenky, ubytování, taxi, vyúčtování). Objednávání kancelářských potřeb, zápisy z jednání. Administrativní podpora celého oddělení – kopírování, tisk materiálů. Evidence dovolených a docházky a podobně. Styk se zahraničními kancelářemi.

Požadujeme

SŠ/VŠ, minimálně2 roky praxe na administrativní pozici. Velmi dobrá znalost angličtiny – slovem i písmem. Znalost práce na PC (MS Office). Výborné organizační schopnosti, pečlivost, časovou flexibilitu. Profesionální vystupování. Dobré komunikační dovednosti, iniciativu, optimismus a trpělivost.

Nabízíme

Práci v mezinárodním prostředí renomované firmy. Práci v mladém kolektivu. Dobré platové podmínky, nadstandardní zaměstnanecké výhody. Dobrou dopravní dostupnost. Možnost systematického vzdělávání

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Mezinárodní poradenská společnost s pevným postavením na trhu působící v České republice od roku 1990.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a pokud možno i s fotografií.

PRO ODPOVĚĎ NA TUTO POZICI, PROSÍM POUŽÍVEJTE POUZE e-MAILOVOU ADRESU poslat email

Další pracovní pozice naleznete na poslat email se do databáze uchazečů na  poslat email

Podobné nabídky práce

asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Obchodní asistentka s italštinou
- zajištění chodu kanceláře - komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů - zpracování přijaté a odeslané pošty - každodenní komunikace v italském jazyce, občasná v anglickém jazyce ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno