Volné pracovní místo  Asistentka/asistent obchodu a servisu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Příjem a zpracování objednávek a servisních požadavků, komunikace se zákazníky
Správa skladových zásob, evidence
Dohled nad obchodními případy, příprava cenových nabídek
Marketing – příprava a rozesílání aktualit, podkladů pro tisk katalogů, telemarketing, tvorba prezentací
Aktualizace internetových stránek a e-shopu
Vyřizování odchozí a příchozí pošty – dopisy, balíky
Zajišťování chodu kanceláře
Administrativní výpomoc
Osobní návštěvy zákazníků – zavezení drobných zakázek

Požadujeme

ŘP sk. B
Praxe v obchodu, marketingu nebo administrativě min 5 let práce na plný úvazek – požadujeme doložit
Velmi dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – bude prověřeno při osobním pohovoru
AJ nebo NJ slovem i písmem - bude prověřeno při osobním pohovoru
Orientace v oblasti telekomunikací a IT
Ochota práce přesčas a služebních cest

Nabízíme

Práce v malém kolektivu
Možnost vzdělávání
Pružná pracovní doba
Odměny a osobní ohodnocení
Práce především v kanceláři s kompletním zázemím
Práce na HPP, ŽL

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je telekomunikační společnost APENEX s.r.o., zabývající se prodejem a servisem telefonních ústředen.

Místo práce: České Budějovice

Termín nástupu: Ihned

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět