Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka[bwaja]

aktivní
Personal ECONOMY, s.r.o.

Personální agentura s 12-ti letou historií na českém trhu práce, 13 poboček v ČR a SR, ročně zajistíme více jak 15 000 schůzek u klientů. Pro Vaši větší informovanost o nabízených pozicích provozujeme pracovní server a vydáváme Vaše pracovní noviny.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

  • kontrola zaplacených faktur, upomínky
  • kontrola a propočet cestovních výdajů obchodních zástupců 

a techniků

  • kontrola a údržba marketingových údajů
  • reporting pro obchodního ředitele
  • organizace činnosti kanceláře obchodního zastoupení 

společnosti

Požadujeme

  • organizační schopnosti
  • znalost práce s MS Excel, Word, Outlook

Nabízíme

  • zajímavou a různorodou práci
  • zázemí stabilní splečnosti
  • zaučení absolventek

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
týden
ZÁSTUPCE/ASISTENT ŘEDITELKY (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického nebo technického zaměření a výborné organizační schopnosti? Zvládáte administrativní úkony levou zadní? Pak čtěte dále! Statutární ředitelka výrobní strojírenské společnosti hledá dynamickou osobnost, ...
Advantage Consulting, s.r.o. Vyškov Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno