Volné pracovní místo Asistentka/recepční v realitní kanceláři

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

Pracujte v týmu mladých lidí, zcela orientovaných na realizování obchodních případů. Máte-li
schopnost pohotově reagovat na potřeby spolupracovníků a našich klientů, bude vás tato práce
bavit. Práce spočívá v péči o přicházející i telefonující klienty; péči o stávající klienty; bezchybném a rychlém směrování komunikace na jednotlivé spolupracovníky; běžné administrativní práce; vytváření propagace – zkrátka od všeho trochu, akorát tak na jednu pracovní dobu.

Požadujeme

Hledáme bystrou, pečlivou, samostatnou a důslednou dívku s příjemným vystupováním a znalostí angličtiny, na kterou se zbytek týmu může spolehnout. Požadujeme od vás aktivní přístup, preciznost, nasazení, schopnost a touhu učit se novým věcem, odolnost vůči stresu, angličtinu slovem i písmem, dobré komunikační schopnosti a samostatnost, SŠ vzdělání.

Nabízíme

Pevně danou pracovní dobu, klidné prostředí v kancelářích přímo u stanice metra Můstek, mzda
12.500 Kč + podíl na obratu firmy a osobní ohodnocení.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
TRIO Reality s.r.o. je stálice na pražském trhu s dlouhodobými pronájmy. Již od poloviny devadesátých let úspěšně zajišťuje pro své klienty, mimo jiné, pronájmy bytů a domů, samozřejmě, ale také jejich prodeje.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: 15.9.2013

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION TEAM MEMBER WITH FRENCH (#8204355)
Do you speak FRENCH? Possibility of working as a PART TIME OR FULL TIME JOB. Would you like to to be part of a start up company? Then People Consulting s.r.o. is seeking YOU as a right candidate for a job position of Cash Alloc ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno