Volné pracovní místo Asistent(ka)/Recepční

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Hradec Králové
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

Asistence managementu (např. tlumočení), organizace firemních akcí, zajišťování běžné administrativní agendy, vyřizování a přepojování telefonů, zajištění služebních cest (letenky, ubytování), vyřizování pošty, objednávání kurýrních služeb, objednávání kancelářských potřeb.

Požadujeme

Min. středoškolské vzdělání, znalost AJ slovem i písmem, výhodou znalost i NJ, uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook, Internet), dobré komunikační schopnosti, reprezentativní a profesionální vystupování, organizační schopnosti, samostatnost, flexibilita, spolehlivost, řidičský průkaz B, možno i absolvent.

Nabízíme

Různorodou a zajímavou práci, perspektivní zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti, zaměstnanecké výhody, práci na hlavní pracovní poměr, možnost profesního rozvoje.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je firma Kingspan a.s., prosperující nadnárodní společnost.
Místo práce: Hradec Králové

Termín nástupu: 1.9.2011

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Supply Chain asistent/ka
• komunikace se zákazníky a zajištění vyřízení objednávek • práce s Excel tabulkami • práce s programem Microsoft Word, SAP • vytváření reportů pro vedení společnosti • plánování výroby
JOBSYSTEM s.r.o. Přelouč Plný úvazek
týden
asistent/ka ekonomického oddělení
Místo výkonu práce: třída Míru 60, Pardubice. Pracovní doba 8:00 - 16:00 Pracovní náplň: zadávání faktur do systému, vystavování faktur, vedení pokladny, příprava podkladů pro účetní, administrativa, plnění úkolů/požadavků veden ...
SIMIX HR s.r.o. třída Míru 60, Pardubice Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno