O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Příjem a zpracování interních objednávek a jejich evidencePříprava podkladů pro reporty (Excel, Lotus Notes)
Vystavování zálohových faktur
Evidence došlých plateb na základě reportů z účetního oddělení
Zajišťování dokumentů pro výběrová řízení
Administrativní práce a běžná kancelářská agenda dle pokynů manažera administrativního oddělení
Požadujeme
SŠ/VŠ vzděláníPokročilá znalost anglického jazyka
Min.2 - 3 roky praxe na podobné pozici
Komunikační a organizační dovednosti
MS Office
Řidičský průkaz sk.B
Nabízíme
Zázemí stabilní mezinárodní společnostiPříjemný kolektiv
Využití anglického jazyka na denní bázi
Možnost vzdělávání
Firemní benefity
Lokalita: Praha - Říčany