Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Assistant / Office Coordinator

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Jihomoravský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Assistant / Office Coordinátor má na starosti zejména tyto činnosti:
 

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • administrativní podpora všem fungujícím týmům
  • zajištění služebních cest (letenky, ubytování apod)
  • kontrola faktur a jejich následná platba (kancelářské potřeby apod)
  • komunikace s dodavateli
  • rozvoj a udržování dobrých vztahů s ostatními členy týmu i se zákazníky a dodavateli
  • ad hoc reporting


Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost sídlící v Brně, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

ASSISTANT / OFFICE COORDINATOR

Termín nástupu – ASAP, nejpozději 1.4.2014

Požadujeme

  • VŠ vzdělání
  • zkušenosti z obdobné pracovní pozice velkou výhodou
  • znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni – denní využití mluvené i psané formy
  • prozákaznický přístup
  • týmový hráč
  • uživatelská znalost práce na PC (zejména – MS Excel, MS Word)

Nabízíme

Možnost nástupu ASAP

  • Denní využití anglického jazyka
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Zajímavou pracovní zkušenost
  • Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
  • Stravenky
  • Příjemné moderní pracovní prostředí

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hled ...
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno