Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Assistant / Office Coordinator

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Jihomoravský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Assistant / Office Coordinátor má na starosti zejména tyto činnosti:
 

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • administrativní podpora všem fungujícím týmům
  • zajištění služebních cest (letenky, ubytování apod)
  • kontrola faktur a jejich následná platba (kancelářské potřeby apod)
  • komunikace s dodavateli
  • rozvoj a udržování dobrých vztahů s ostatními členy týmu i se zákazníky a dodavateli
  • ad hoc reporting


Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost sídlící v Brně, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

ASSISTANT / OFFICE COORDINATOR

Termín nástupu – ASAP, nejpozději 1.4.2014

Požadujeme

  • VŠ vzdělání
  • zkušenosti z obdobné pracovní pozice velkou výhodou
  • znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni – denní využití mluvené i psané formy
  • prozákaznický přístup
  • týmový hráč
  • uživatelská znalost práce na PC (zejména – MS Excel, MS Word)

Nabízíme

Možnost nástupu ASAP

  • Denní využití anglického jazyka
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Zajímavou pracovní zkušenost
  • Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
  • Stravenky
  • Příjemné moderní pracovní prostředí

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
včera
ZÁSTUPCE/ASISTENT ŘEDITELKY (25.000 - 30.000,- Kč)
Máte vzdělání ekonomického nebo technického zaměření a výborné organizační schopnosti? Zvládáte administrativní úkony levou zadní? Pak čtěte dále! Statutární ředitelka výrobní strojírenské společnosti hledá dynamickou osobnost, ...
Advantage Consulting, s.r.o. Vyškov Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno