Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Assistant to Country Manager

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha 5
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Czech Headquarters, based in Prague is looking for a motivated candidate to join the company and support our growing business.



Assistant to Country Manager

Your main responsibility will be to provide full support to Country Manager (CM) Czech Republic in the following areas:

Office Administration

  • Meetings organization and support (meeting rooms, agenda, equipment, appointments etc.)
  • Preparation of reports, excel sheets, orgacharts and presentations requested by CM
  • Travel co-ordination and arrangements (hotels, flights, visas, car rentals etc.), travel expenses claims
  • Interpretation and basic translations, operational link for regional and higher organizational levels
  • Handling of e-mails, phone calls, post, courier, prints etc. for CM
  • Creating orders, invoices handling in cooperation with accountants
  • Stationery and refreshment supply


Business support to CM in his regional operational business tasks (for Central, South and Eastern Europe)

  • Preparing business presentations, business agenda, meetings and events, consolidation of regional business data/reports
  • Operational contact for Regional levels and other business related support.


Country level tasks

  • Coordination of firm Sustainability projects with Corporate Communications Manager
  • Management of Quality related matters on the country level (maintenance of quality management systems, preparation of quality internal and external audits and reporting for designated departments) and cooperation with regional quality team
  • Keeping up-to-date database of vendors, external contacts and other related databases / files
  • Archiving contracts and other paperwork
  • Administration of Corporate Credit Cards

Požadujeme

  • At least 2 years working experience in the similar position or an assistant position preferably from an international company
  • Secondary school education
  • Fluent Czech and advanced English
  • Excellent organizational skills and representative behavior
  • Open and honest communication and proactive approach
  • Advanced PC skills, esp. Excel, Power Point, Word
  • SAP is an advantage

Nabízíme

We offer an interesting job in a well known high-tech international company with a motivating reward and wide range of benefits.

Start date: December 2008/January 2009
Location: Prague 5

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Bezpečnostní pracovník
Náplň práce je závislá od té dané pozice. Obsazujeme pozice: ostraha ambasády, ostraha výdejního skladu, ostraha nepotravinových obchodů, hotelový portýr, obsluha kamerového systém ...
I.B.S.A. - czech, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
SERVISNÍ SPECIALISTA vratové techniky HÖRMANN
Chcete pracovat v profesionálním, přátelském a stabilním týmu české rodinné firmy ALTOMA s dlouholetou tradicí v oblasti vratové techniky? Rozjeďte svoji kariéru na pozici servisní specialista.
ALTOMA spol. s r.o. Žirovnická 3124, Praha 10 Plný úvazek
dnes
Office and Bussines Manager
Hledáme do našeho týmu JK TOP Reality CZ s.r.o. schopného a komunikativního člověka, na pozici Office and Business Manager. Samostatné vedení kanceláře – administrativní činnost, ...
JK TOP Reality CZ s.r.o. Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - Vrš... Práce na ŽL
včera
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno