Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Assistant to Country Manager

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha 5
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Czech Headquarters, based in Prague is looking for a motivated candidate to join the company and support our growing business.



Assistant to Country Manager

Your main responsibility will be to provide full support to Country Manager (CM) Czech Republic in the following areas:

Office Administration

  • Meetings organization and support (meeting rooms, agenda, equipment, appointments etc.)
  • Preparation of reports, excel sheets, orgacharts and presentations requested by CM
  • Travel co-ordination and arrangements (hotels, flights, visas, car rentals etc.), travel expenses claims
  • Interpretation and basic translations, operational link for regional and higher organizational levels
  • Handling of e-mails, phone calls, post, courier, prints etc. for CM
  • Creating orders, invoices handling in cooperation with accountants
  • Stationery and refreshment supply


Business support to CM in his regional operational business tasks (for Central, South and Eastern Europe)

  • Preparing business presentations, business agenda, meetings and events, consolidation of regional business data/reports
  • Operational contact for Regional levels and other business related support.


Country level tasks

  • Coordination of firm Sustainability projects with Corporate Communications Manager
  • Management of Quality related matters on the country level (maintenance of quality management systems, preparation of quality internal and external audits and reporting for designated departments) and cooperation with regional quality team
  • Keeping up-to-date database of vendors, external contacts and other related databases / files
  • Archiving contracts and other paperwork
  • Administration of Corporate Credit Cards

Požadujeme

  • At least 2 years working experience in the similar position or an assistant position preferably from an international company
  • Secondary school education
  • Fluent Czech and advanced English
  • Excellent organizational skills and representative behavior
  • Open and honest communication and proactive approach
  • Advanced PC skills, esp. Excel, Power Point, Word
  • SAP is an advantage

Nabízíme

We offer an interesting job in a well known high-tech international company with a motivating reward and wide range of benefits.

Start date: December 2008/January 2009
Location: Prague 5

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd. - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobou ...
Jan Petrjánoš ČR a SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Vedoucí / manažer laboratoře
Vedoucí laboratoře - termoplastů (extrudované desky) - s německým jazykem - vedení úseku kvality výroby a zkušební laboratoře (podléhá jednateli společnosti, vede 2 podřízené) - p ...
Mepla s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
dnes
Velitel objektu - ostraha
Jedná se o zajímavou práci v příjemném prostředí a dobrém kolektivu. Náplní práce je zajištění ostrahy obchodů s luxusním zbožím.
RAMBROK, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Prodavač/ka v lahůdkách (Luka, mzda 14.500 Kč)
- pultový prodej lahůdek a uzenin - práce s pokladnou
ZIMBO CZECHIA s.r.o. Mukařovského 168 Plný úvazek, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno