Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 1

Volné pracovní místo Assistant to the Office Manager

aktivní
SYNERGIE, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
40000

Popis pracovní nabídky

  • administrativní podpora Office Manažerky

  • vedení e-mailové korespondence, příprava prezentací

  • asistentská podpora majitele společnosti (zajištění letenek, ubytování, cestovních příkazů)

  • péče o personální záležitosti, vedení docházky zaměstnanců společnosti

  • organizace provozních záležitostí, spolupráce při zajišťování společenských akcí

Požadujeme

  • SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání

  • reprezentativní vzhled a profesionalitu

  • vysokou míru samostatnosti, příjemné vystupování

  • předchozí praxi na asistentské pozici

  • výbornou znalost AJ (slovem i písmem)

  • pokročilou znalost práce na PC (MS Office)

  • spolehlivost, pečlivost a pozitivní přístup k práci

  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • zajímavou a zodpovědnou práci v prestižní společnosti

  • výborné platové ohodnocení

  • dynamické pracovní prostředí v centru Prahy

  • nástup možný ihned

Jiná sdělení

Pozice je pro našeho klienta, prestižní mezinárodní investiční společnost se sídlem v centru Prahy, která hledá sebevědomé a ambiciózní kandidáty. 


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.


Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společností Synergie, s.r.o., IČO poslat email na dobu neurčitou (až do odvolání písemnou formou). Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
PODPORA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Ref. č.: 13-13-228580. Máte zkušenosti s podporou vedení společnosti? Jste analytický typ, kterému nedělá problémy finanční reporting? Dokáže jednat s manažery a finančními řediteli? Potom hledáme právě Vás na pozici PODPORA VEDEN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Asistentka s AJ - Praha
- vyhotovování technických návodů, návodů na montáž a použití dle zahraničních podkladů - provozní úkony související s chodem kanceláří - připravování provozních plánů (ISO 9001) - připravování podkladů pro soudní projednávání z n ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno